اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان:

خبرگزاری فارس پیشقراول مقابله با جریان فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان گفت: خبرگزاری فارس در فتنه سال 88 پیشقراول مقابله با این جریان بود و توفیقات زیادی در مسیر بصیرت‌بخشی به مردم کسب کرد.

خبرگزاری فارس پیشقراول مقابله با جریان فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن کربلایی در دیدار با حمید حاذق‌نیکرو مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تبریک انتصاب ایشان اظهار کرد: خبرگزاری فارس خود را سرباز اطلاع‌رسانی نظام و پیشقراول آن می‌داند و در عرصه‌های مختلف این امر را به اثبات رسانده است.

وی خبرگزاری فارس را سپر دفاعی نظام در عرصه اطلاع‌رسانی دانست و تصریح کرد: خبرگزاری فارس با یک دهه فعالیت و در نظر داشتن آموزه‌های دینی تلاش کرده تا در راستای ولایت و نظام گام بردارد.

نایب رئیس انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به نقش این رسانه در فتنه 88 اشاره کرد و یادآور شد: خبرگزاری فارس در فتنه سال 88 پیشقراول مقابله با جریان فتنه بود و توفیقات زیادی در مسیر بصیرت‌بخشی به مردم کسب کرد.

وی از وجود 36 سرپرستی خبرگزاری فارس در استان‌ها خبر داد و ابراز کرد: برخی از استان‌ها به دلیل شرایط گستردگی و خبری دارای دو دفتر هستند و روزانه بین 700 تا 800 خبر در تمام حوزه‌ها ارسال می‌شود.

کربلایی وظیفه ذاتی خبرگزاری فارس را نقد منصفانه و دلسوزانه دانست و بیان کرد: نقد اخبار در اصلاح امور و تعامل با همه است.

وی توسعه کمی و کیفی دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها را از برنامه‌ها‌ی در دستور کار خبرگزاری فارس عنوان کرد و یادآور شد: به زودی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با بیان اینکه در یک پروسه زمانی سایت‌های استانی خبرگزاری فارس در تمام استان‌ها فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر افزایش سرعت انتشار اخبار، بستر مناسبی برای پوشش اخبار مختلف با ارزش‌های خبری متفاوت در استان‌ها فراهم می‌شود که نقش مهمی در فرایند اطلاع‌رسانی استان‌ها و کشور دارد.

به گفته وی، با تحقق این امر هر استانی به صورت مجزا می‌تواند اخبار را روی خط خبرگزاری قرار دهد که علاوه بر سرعت انتشار، دست خبرنگاران برای پوشش اخبار مختلف استانی باز می‌شود و با راه‌اندازی این سایت مستقل 36 خبرگزاری فارس دیگر متولد می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول