اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‎گیرد

حمایت مالی از پایان‎نامه‎های دانشجویی با محوریت آیت‎الله طاهری‌گرگانی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: از پایان‌نامه‎های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد که با محوریت سرگذشت مرحوم آیت‎الله طاهری‌گرگانی انجام می‌گیرد حمایت مالی می‎شود.

حمایت مالی از پایان‎نامه‎های دانشجویی با محوریت آیت‎الله طاهری‌گرگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی طالع‎زاری عصر سه‌شنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار داشت: به منظور تدوین سیر مطالعاتی زندگینامه بزرگان و تاریخ‎سازان استان گلستان اقدام به اجرای چنین طرحی کرده‎ایم تا نام و یاد حماسه‎سازان این سرزمین کوچک حفظ شود.

وی در خصوص شخصیت مرحوم آیت‎الله سید حبیب‎الله طاهری‎گرگانی تصریح کرد: این بزرگمرد از جانبازان انقلاب اسلامی و پدر شهید سید محمدطاهر طاهری ‎گرگانی و عضو خبرگان رهبری بوده است که عمر با برکت خود را در راه تحصیل علوم و معارف اسلامی و نشر آن به مردم گذرانیده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه مرحوم آیت‎الله طاهری‎گرگانی شخصیتی تاثیرگذار در عرصه‎های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی استان بوده است یادآور شد: حضور فعالانه ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست به طوریکه ایشان کانون جنبش‎های مردمی بوده‎اند.

طالع‎زاری خاطر نشان کرد: در راستای مکاتباتی که با مدیرکل پژوهش‎های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد طرح سرگذشت‌پژوهی معظم‎له در مقطع کارشناسی پیشنهاد شد که پس از بررسی در کمیته مرکز با تایید 405/270/5809 به تصویب رسید و برای اجرا به استان ابلاغ شده است.

وی از دانشگاه‎ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‎های علمیه خواست تا در راستای سرگذشت‎پژوهی مقالات در این راستا اقدام و اعلام آمادگی کنند.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در پایان آغازکنندگان حرکت‎های بزرگ اجتماعی و فرهنگی را در جامعه مهم خواند و بیان کرد: افکار عمومی همواره نسبت به صف‎شکنان مختلف عرصه‎های حضور، توجه ویژه‎ای دارند لذا ضرورت این امر سبب شد تا در سطح استان اقدام به این حرکت شایسته کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول