اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بلوک غرب نفس‌های آخر خود را می‌کشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: همان طور که بلوک شرق خرد شد و فرو پاشید، بلوک غرب نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

بلوک غرب نفس‌های آخر خود را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان فتح‌الله جمیری بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان و نیروهای انتظامی و نظامی دشتستان اظهار داشت: تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس و فداکاری و ایثار رزمندگان امری ضروری است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس از افتخارآمیزترین دوران در تاریخ انقلاب است و باید نسل جوان با این دوران آشنا شوند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: مؤلفه‌های زنده و بالنده دفاع مقدس برای ادامه حرکت‌های انقلابی مسلمانان و پیروزی نهایی بر کفر نیاز است. 

جمیری تصریح کرد: بیش از 32 سال از آن رزم بی‌امان و دفاع همیشه پیروز که رزمندگان ما تمام دشمنان را به عقب راندند و دنیا را مبهوت حرکت خود کردند و برای ایران اسلامی عزت آفریدند گذشت و همچنان اثرهای آن پا برجاست.

وی یادآور شد: امروز بسیجیان، افتخار اسلام و نیروهای نظامی و انتظامی ما حافظ مقتدر امنیت کشور هستند و در دنیا ثابت کردند که پیرو بنیانگذار جمهوری اسلامی و بازوی توانمند ولی فقیه هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به تنهایی در برابر تمام دنیا ایستاد و قدرت‌های شرق و غرب در برابر ایران زانو زدند.

جمیری اذعان داشت: این مقاومت و استقامت به بیداری اسلامی تبدیل شده و روحیه جهاد و شهادت، وحدت کلمه و پیروی از مقام معظم رهبری در فضای کنونی جوامع و جهان اسلام طنین‌انداز شده است.

وی بیان کرد: همان طور که بلوک شرق خرد شد و فرو پاشید، بلوک غرب نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

فرمانده سپاه استان بوشهر خاطر نشان کرد: دشمن ضعیف نیست زیرا آمریکا به تنهایی نیمی از قدرت نظامی و تجهیزات دنیا را در اختیار دارد، آنها پیش از این با یک اشاره حکومتی را تغییر می‌دادند و هر کسی در مدار آنها نمی‌چرخید محکوم به فنا بود.

جمیری افزود: با این وجود نظام جمهوری اسلامی بیش از سه دهه بر پایه مردم، نیروهای مسلح، پاسداران، بسیجیان و نیروهای انتظامی و نظامی با تبعیت از ولایت فقیه با وجود همه توطئه‌ها و ترفندهای دشمن پابرجاست.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول