اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انقلاب اعتقادی ما جهان سلطه را مات کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: انقلاب اعتقادی ما استکبار جهانی را در حرکت‌هایش مات و مبهوت کرده است.

انقلاب اعتقادی ما جهان سلطه را مات کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان حوزه علمیه خواهران گرمی اظهار داشت: این انقلاب که با تفکر بی‌بدیل امام راحل شکل گرفته است استکبار جهانی را در حرکت‌هایش به عجز و ناتوانی واداشته و سبب شده است تا همه ملت‌های آزادیخواه جهان از این انقلاب ارزشی و اعتقادی الگو بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:‌ ملت ما بر اساس همین اعتقادات در جنگ هشت ساله بر دشمنان غلبه کرده و کارها را در دوران سازندگی به جلو برده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همین اعتقادات ما را در سنگر مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن به ویژه تحریم اقتصادی موفق خواهد کرد، یادآور شد: بر خلاف ادعای تبلیغی و روانی دشمن نظام ما در اوج قوت و قدرت است و ضعفی متوجه این ملت و نظام ارزشی آن نیست.

نیکزاد از حوزه‌های علمیه به عنوان پایگاه اصلی مقابله با برنامه‌های کثیف دشمن و حربه‌های شبهه آلود آنها یاد کرد و افزود: این طلاب جوان ما در حوزه علمیه خواهران و برادران هستند که با روشنگری‌های خود سعی می‌کنند تیر زهر‌آلود دشمن را خنثی کرده و آن را ناکام بگذارند.

حوزه‌های علمیه نیرویی برتر از نیروگاه‌های هسته‌ای

این مسئول احداث هر حوزه علمیه را بالاتر از نیروگاه هسته‌ای دانست و تاکید کرد: هر مدرسه و حوزه علمیه و دانشگاه ما قدرتی بالاتر از قدرت هسته‌ای دشمنان دارد و آنها از عجز و ناتوانی است که به یاوه‌گویی و خوش‌خیالی افتاده‌اند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه دشمن از اعتقادات ما بیشتر از سایر پیشرفت‌ها به واهمه و ترس افتاده است،‌ بیان داشت:‌ ما باید قدر این جایگاه ارزشمند را بدانیم.

نیکزاد ادامه داد: با توجه به اینکه توزیع اعتبارات استانی و شهرستانی انجام شده ما در جلسه عصر امروز در خصوص تاسیس ساختمان حوزه علمیه برادران و تزریق اعتبار برای رفع کمبودهای حوزه علمیه خواهران تصمیم‌گیری می‌کنیم.

تخصیص 300 میلیون تومان برای حوزه علمیه گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان گرمی نیز در این مراسم گفت‌: از سال گذشته 10 میلیون تومان و امسال 300 میلیون تومان برای حوزه علمیه خواهران و برادران گرمی اختصاص یافته است.

عزیز صحرایی تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات شهرستانی این رقم اختصاص یافته و شورا و شهرداری نیز زمین مورد نیاز ساخت حوزه علمیه برادران را تامین کرده‌اند که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ‌زنی و احداث این ساختمان با 300 میلیون تومان اعتبار باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول