اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

امکانات لازم برای اقامت و رفاه گردشگران در بوشهر مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در ساحل بوشهر زحمات زیادی کشیده شده است اما امکانات حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران برای اقامت و تفریح وجود ندارد.

امکانات لازم برای اقامت و رفاه گردشگران در بوشهر مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی مبلمان شهری با اشاره به اینکه مردم باید از این سرمایه‌گذاری‌های انجام شده لذت ببرند اظهار داشت: در استان بوشهر اگر چه اقدامات خوبی انجام شده است اما چهره شهرها زیبنده نیست و باید متحول شود.

وی تاکید کرد: ما توقع داریم که به هیچ وجه در امور مردم جزیره‌ای عمل نکنیم و لازم است در هر کاری برای پیشبرد امور مردم اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار بوشهر بر حضور مشاوران و طراحان شهرهای پیشرفته در استان تاکید کرد و افزود: هر چند لازم است از طراحان بومی بهره جست ولی لازم است از طراحان و مشاوران شهرهای برخوردار برای توسعه شهرها استفاده کرد.

حسنوند توجه به ساحل زیبای شهرها، آثار ملی و بخشی از بافت قدیم را از اولویت طرح‌های شهری عنوان کرد و افزود: در ساحل بوشهر زحمات زیادی کشیده شده است اما امکانات حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران برای اقامت و تفریح وجود ندارد.

استاندار بوشهر بر توسعه درختکاری در ورودی شهرها و خیابان‌های اصلی شهر تاکید کرد و گفت: روشنایی ساحل بوشهر به ویژه در شب مطلوب نیست و فضای باز کمتری هم در این مناطق دیده می‌شد.

وی بر ساماندهی آثار ملی تاکید کرد و افزود: این آثار نباید موجب متوقف شدن طرح‌های توسعه‌ای شود بنابراین لازم است ساماندهی لازم صورت گیرد.

حسنوند با بیان اینکه باید از بافت قدیم بوشهر برای توسعه شهر استفاده کرد افزود: با توجه به اینکه این بافت مشرف به دریا است باید برای جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد امکانات لازم برای تفریح مردم اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار بوشهر همچنین بر ایجاد پارک آبی در شهرهای ساحلی و توسعه جنگل‌کاری در ورودی شهرهای استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول