اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان‌ماه سال‌جاری

نهمین هفته فیلم و عکس در کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نهمین هفته فیلم و عکس این شهرستان در آبان‌ماه سال‌جاری خبر داد.

نهمین هفته فیلم و عکس در کاشان برگزار می‌شود

محمدمهدی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نهمین هفته فیلم و عکس کاشان یکی از طرح‌های فرهنگی شهرستان است که همه ساله توسط انجمن سینمای جوان دفتر کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته علاوه بر تولیدات اعضای انجمن سینمای جوان دفتر کاشان آثار دیگر هنرمندان در مراکز استان‌ها در قالب مسابقه و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی با هدف تشویق مستندسازان و هنرمندان انجمن برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به تغییر رویکرد نهمین هفته فیلم و عکس کاشان نسبت به دوره‌های گذشته بیان داشت: نهمین هفته فیلم و عکس کاشان با رویکرد بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های پیشگیری از مواد مخدر، طلاق، اعتیاد و سایر معضلات و بزهکاری‌های اجتماعی است.

این مسئول یادآور شد: نهمین هفته فیلم و عکس کاشان توجه جدی بر پیشگیری و آموزش هدفمند موضوعات اجتماعی دارد.

صباغی تأکید کرد:‌ برگزاری نهمین هفته فیلم و عکس کاشان با هدف تشویق و ترغیب هنرمندان زیر پوشش این انجمن و همچنین کشف استعدادهای برتر انجام می‌شود.

وی افزود: شهرستان کاشان تنها شهرستانی است که دارای انجمن سینمای جوان است و این انجمن یکی از مراکز فعال کشور است که در سال 1376 تأسیس شده و تاکنون موفق به آموزش نزدیک به 3 هزار نفر از علاقه‌مندان رشته‌های فیلمسازی و عکاسی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان متذکر شد: در انجمن سینمای جوان دفتر کاشان تاکنون بیش از 500 عنوان فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی ساخته شده و به جشنواره‌های هنری داخلی و خارجی راه یافته است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول