اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

اجرای سند تحول بنیادین از مطالبات رهبری است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش در پیامی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و معلمان ایلامی تأکید کرد: اجرای سند تحول بنیادین از مطالبات مقام معظم رهبری است.

اجرای سند تحول بنیادین از مطالبات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام در بخشی از پیام وزیر آموزش و پرورش که صبح امروز توسط جبار قبادبیگی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در آیین نواختن زنگ مهر قرائت شد، آمده است: نسیم پاییزی طبیعت عطر جان‌افزای بهار تعلیم و تربیت را در سرزمین سلمان پارسی آن صحابی سرافراز نبی اکرم (ص) پراکنده می‌کند و حیاتی تازه همراه با شور و نشاط در کالبد کودکان و نوجوانان این مرزو بوم می‌پراکند.

این پیام ادامه می‌دهد: مدارس غبار تعطیلی تابستانه را از چهره زدوده، فرش زرین خود را زیر پای طالبان علم، دانش و معرفت پروردگار می‌گسترانند تا معلمان متعهد و دلسوز با نور هدایت خویش سرود حق طلبی، دلدادگی و مهرورزی و ولایتمداری اعتماد به نفس را در گوش جان آنان ترنم کرده، آنان را به سوی فتح قله‌های رفیع دانش و معنویت خودشناسی و خداشناسی و کسب مراتبی از حیات طیبه رهنمون شوند.

این پیام یادآور می‌شود: تقارن این ماه با هفته دفاع مقدس حلاوت آن را دوچندان کرده یادآور مجاهدت، ایثارگری و دلاورمردی‌های 40 هزار دانش‌آموز و فرهنگی است که مسیر تعلیم و تربیت اسلامی را به درستی پیموده و جان را تقدیم جانان کرده تا من و شما در محیطی امن و آرام به تعلیم و تعلم بپردازیم.

این پیام اضافه می‌کند: سال تحصیلی نو به سبب برخورداری ویژگی‌های منحصر به فرد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از سال‌های گذشته متمایز شده است که به برخی از این ویژگی‌ها به اجمال اشاره می‌شود.

این پیام خاطر نشان کرد: تصویب، رونمایی و صدور دستور اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزشی از مهم‌ترین ویژگی‌های سال تحصیلی جدید است که برای نخستین بار در طول تاریخ آموزش و پرورش از سندی جامع و ماندگار مانند قانون اساسی برخودار شده است و اجرای بند بند آن به صورت دقیق از مطالبات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول