اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش چناران:

تمام مدارس چناران امسال یک نوبته شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش چناران گفت: تمام مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان چناران امسال یک نوبته شدند.

تمام مدارس چناران امسال یک نوبته  شدند

حسین عباس زاده امامی صبح امروز و در حاشیه مراسم روز اول مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: امسال 13 هزار دانش‌آموز در 130 آموزشگاه شهرستان مشغول به تحصیل می‌شوند و  در این راستا تمام مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان امسال یک نوبته شدند.

مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: 3 درصد رشد آموزشی، کسب رتبه سوم سواد آموزی استان خراسان‌رضوی، کسب رتبه پنجم در امور پرورشی، به‌عنوان موفقیت‌های آموزش و پرورش شهرستان چناران است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان شهرستان در سال تحصیلی جاری 36 رتبه استانی و 6 رتبه کشوری در زمینه‌های فعالیت‌های فرهنگی، هنری، پرورشی و علوم معارف قرآنی کسب کردند.

امامی بیان داشت: تعلیم و تربیت مبتنی بر آموزه‌های دینی هدف اصلی اجرای تحول نظام آموزش و پرورش است.

مدیریت آموزش و پرورش چناران ادامه داد: ایجاد تغییر در نگاه دانش‌آموزان و پرورش افرادی خلاق، متفکر و با اخلاق در دستور کار تعلیم و تربیت ماست.

علی اکبر رستگار رئیس آموزش و پرورش منطقه گلبهار نیز در رابطه با آمادگی مدارس در روز اول مهر اظهار کرد: 25 کلاس جدید برای آغاز سال تحصیلی احداث و تجهیز شده است علاوه بر این 30 کلاس دیگر نیز در اجرای طرح مسکن مهر در قالب 6 آموزشگاه تا پایان سال آماده می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش منطقه گلبهار افزود: در اجرای طرح 3-3-6 در سال تحصیلی جدید 27 کلاس پایه ششم در این منطقه دایر می‌شود که ساماندهی نیروی انسانی لازم صورت گرفته و معلمان دوره‌های آموزشی مربوطه را طی کرده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون 6 هزار و 180 دانش‌آموز در آموزشگاه‌های منطقه ثبت نام شده‌اند که 740 نفر از همکاران امر تعلیم و تربیت آنان را بر عهده می‌گیرند.

وی همچنین از ساماندهی نیروی انسانی مدارس، فضاهای آموزشی، سرویس‌های مدرسه و توزیع کتاب‌های درسی در بین 14 مجتمع آموزشی و 6 مرکز شبانه‌روزی منطقه خبر داد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول