اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ کشور

تراکتورسازی بهترین پیروزی تاریخ خود را جشن گرفت

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی پرگل مقابل گهر زاگرس بهترین برد خود را جشن گرفت.

تراکتورسازی بهترین پیروزی تاریخ خود را جشن گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتورسازی در هفته نهم دوره دوازدهم لیگ برتر با نتیجه پنج بر صفر مقابل گهر زاگرس به پیروزی رسید تا بهترین برد خود را در فوتبال ایران ثبت کند.

تا پیش از این بازی رکورد بهترین نتیجه تراکتورسازی به بازی رفت سال گذشته مقابل شهرداری تبریز باز می‌گشت که با نتیجه پنج بر یک به دست آمده بود.

نگاهی به بردهای پرگل تراکتورسازی

تراکتورسازی در دومین دوره جام تخت جمشید در سال 1353 به رقابت‌ها باشگاهی کشور پا گذاشت و تاکنون در نزدیک به 150 بازی به پیروزی رسیده است.

بهترین برد تراکتورسازی در جام تخت جمشید سال 1356 مقابل راه آهن تهران با درخشش پرویز مظلومی و زدن چهار گل به دست آمد.

در لیگ آزادگان تراکتورسازی در سال 71 با پیروزی چهار بر صفر، سپیدرود رشت را بدرقه کرد. دو پیروزی دیگر با همین نتیجه مقابل شاهین بوشهر در سال 73 و استقلال اهواز در سال 76 از دیگر نتایج درخشان تراکتورسازی در دهه 70 است.

در نخستین دوره لیگ برتر تراکتورسازی تنها دو پیروزی کسب کرده که یکی با نتیجه عجیب چهار بر یک مقابل ابومسلم مدعی با مربیگری فرهاد کاظمی بود. اما در نهایت تراکتورسازی در این سال به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

سال گذشته نیز تراکتورسازی با نتیجه پنج بر یک شهرداری تبریز را شکست داد و با نتایج مشابه چهار بر یک بر تیم‌های پرسپولیس تهران و نفت آبادان غلبه کرد.

در طول تاریخ جام حذفی نیز بهترین بردهای تراکتورسازی با نتیجه پنج بر دو مقابل پاس اردبیل در سال 72، چهار بر یک بر فجر یاسوج در سال 74 و پنج بر دو بر شهرداری تبریز در سال 89 است.

با توجه به نتایج فوق، پیروزی 5 بر صفر تراکتورسازی مقابل گهر دورود، یکطرفه‌ترین برد این تیم در طول تاریخچه باشگاه تراکتورسازی مقابل رقبای خود است.

بردی که به نام تونی اولیویرا زده شد تا حداقل یکی از مربیان پرتغالی کشور روزهای شیرینی در فوتبال ایران داشته باشد. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول