اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس همکاری در رهاسازی بخشی از اراضی بوشهر انجام شد

تقدیر شهردار بوشهر از فرماندهان نظامی استان

خبرگزاری فارس: شهردار بندر بوشهر از همکاری‌های فرماندهان نظامی استان در رهاسازی بخشی از اراضی این شهر تجلیل کرد.

تقدیر شهردار بوشهر از فرماندهان نظامی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فضل‌الله توسلی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: لازم است یاد و خاطره فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم و امیدوار هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش یابد.

شهردار بوشهر با اشاره به رهاسازی بخشی از اراضی نظامی و الحاق آن به شهر بوشهر از فرماندهان نظامی استان بوشهر تجلیل کرد و یادآور شد: لازم است از همکاری‌های مجدانه فرماندهان نظامی استان (سپاه، دریایی و هوایی) در رهاسازی بخشی از اراضی و الحاق آن به شهر تقدیر کنیم.

توسلی تصریح کرد: شهرک در بهمنی، پمپ بنزین در بهمنی، تعاونی مسکن نیایش، تعاونی مسکن پرواز، هتل پرواز، خدمات‌رسانی در کنار میدان حر، خیابان‌سازی در دواس، خدمات‌رسانی مقابل پارک شغاب و گذر 75 متری از جمله این اراضی هستند.

وی اضافه کرد: به زودی بخشی از فرودگاه که توسط شهرداری دیوارکشی شده و همچنین حدفاصل دیوار دادسرای نظام تا خیابان طالقانی نیز رهاسازی خواهد شد که امر بسیار مهمی است.

شهردار بندر بوشهر یادآور شد: همچنین ان‌شاءالله با تامین اعتبارات لازم، بخش‌های دیگری نیز در حد فاصل خیابان طالقانی تا میدان آزادی و همچنین میدان آزادی تا میدان حر رهاسازی خواهد شد.

توسلی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان تلاش می‌کنیم و از تمام فرصت‌های موجود نهایت استفاده را می‌بریم و امیدوار هستیم که رضایت خاطر شهروندان شریف و فهیم بندر بوشهر را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول