اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان:

بازیکنان جوانان ماهان آینده‌ساز می‌شوند

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان گفت: جوان بودن تیم فولاد ماهان دلیل بر بی‌تجربه بودن آنها نیست و امیدوارم با همین تیم جوان بتوانیم آینده‌ساز بسکتبال بانوان اصفهان باشیم.

بازیکنان جوانان ماهان آینده‌ساز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهناز سمیعیان عصر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ دسته یک از کیفیت بالایی در برگزاری مسابقات برخوردار است زیرا تمام تیم‌ها برای صعود نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به حضور تیم فولاد ماهان در لیگ دسته بسکتبال بانوان بیان داشت: ماهان تیمی جوان است اما جوان بودن دلیل بر بی‌تجربه بودن این تیم نیست و بازیکنان ما می‌توانند در آینده بازیکنان بزرگ و نام‌داری شوند.

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان فولاد ماهان با ابراز خرسندی از حضور در این تیم تصریح کرد: خوشحالم در باشگاهی بازی می‌کنم که با حمایت از بازیکنان بومی و جوان موجب ایجاد انگیزه در بانوان اصفهانی شده است.

وی به قهرمانی این تیم در مرحله نخست از دور رفت رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور، اظهار کرد: بازیکنان تیم ماهان تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار گرفته‌اند.

سمیعیان افزود: با توجه به تیم‌داری باشگاه فولاد ماهان در لیگ دسته یک در مدتی کوتاه بازیکنان ما توانستند با انجام تمرینات یک هفته‌ای و استفاده از تجربیات شخصی و هم‌چنین تجربه بالای کادر فنی در این دوره از مسابقات صدرنشین شوند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول