اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

شاخص‎های توسعه در سند راهبردی صنعت گلستان مشخص باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: شاخص‌های توسعه‎ای گلستان با سایر استان‎ها متفاوت است و باید در سند راهبردی صنعت استان مشخص باشند.

شاخص‎های توسعه در سند راهبردی صنعت گلستان مشخص باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: جای خرسندی است که استان به سمت برنامه‎محوری پیش می‎رود بنابراین لازم است که سند راهبردی صنعت گلستان منطبق بر سند چشم‎انداز 20 ساله نظام پیش برود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سالیان متمادی توجه ویژه‎ای به بخش صنعت داشته‎اند تصریح کرد: برنامه‎محوری باید اساس کارها و فعالیت‎ها باشد و این هدف‎گذاری در سند چشم‎انداز 20 ساله تدوین شده و به فراخور آن نیز برنامه پنج توسعه نیز شکل گرفته است تا مسیر برای پیشرفت مشخص باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خانه ملت در ارتباط با ظرفیت‎های معاونت راهبردی کلان کشور تاکنون توجه جدی به برنامه صورت نگرفته است

امامی اضافه کرد: گلستان ظرفیت‎های بسیار خوبی دارد که باید از آن استفاده شود و اینکه امروز استان در راستای تدوین سند راهبردی گام برداشته و به صحنه ورود پیدا کرده است باید به فال نیک گرفت.

وی با تاکید بر اینکه سند راهبردی صنعت باید در تحقق اهداف استان تاثیرگذار باشد خاطر نشان کرد: الگومحوری باید راهبرد صنعت استان شود و سند بالادست نیز باید در سال جاری بر اساس شاخصه‎های مورد نظر، جایگاه خود را نشان دهد.

امامی اضافه کرد: در سال 1391 این سند باید برای تحقق، تامین اعتبار و ظرفیت‎های لازم قابل اندازه‎گیری باشد و حداقل هر سه ماه یکبار این سنجش صورت بگیرد لذا اگر این اتفاق بیفتد می‎توانیم گام به گام امیدوارتر باشیم که از ظرفیت‎ها به خوبی استفاده کرده و توانسته‎ایم، موضوع را مدیریت کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه گلستان برنامه جهشی برای خود ترسیم کرده است تا شرایط را به نحو مطلوب در تحقق اهداف هدایت کند لازمه‎اش این است که ستاد ویژه‎ای برای پیگیری این سند تشکیل شده و هر هفته یک بار فعالیت‎ها پیگیری شوند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول