اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نخل تقی:

نخل تقی تنها شهرداری استان بوشهر است که بدهکار نیست

خبرگزاری فارس: شهردار نخل تقی گفت: شهرداری نخل تقی تنها شهرداری استان بوشهر بوده که هیچ بدهی ندارد.

نخل تقی تنها شهرداری استان بوشهر است که بدهکار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد شیخیانی شامگاه چهارشنبه در بازدید از طرح‌های در دست اجرای بندر نخل تقی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مهم در این بندر از اولویت‌های اساسی در سال جاری است.

وی افزود: به نظرات و دیدگاه‌های مردم اهمیت زیادی می‌دهیم و تلاش زیادی برای عمران و آبادانی این بندر در دست انجام است.

شهردار بندر نخل تقی خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی و به ویژه ساحل‌سازی و ایجاد مراکز اقامتی مناسب در این منطقه با جدیت انجام می‌شود.

شیخیانی با اشاره به تلاش مردم و همکاری با شهرداری گفت: مدیران خادمان مردم هستند و همه دست به دست هم داده‌ایم تا برای مردم خدمت صادقانه انجام دهیم.

وی از نامگذاری خیابان‌ها و کوچه‌های نخل تقی به نام مقدس شهدا خبر داد و افزود: به خاطر اینکه بتوانیم بخشی از زحمات شهدا را جبران کنیم تعدادی از بلوارها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و ... را به ‌نام شهدا نامگذاری کرده‌ایم.

شیخیانی تعامل با مسئولین را در جذب درآمد و در نتیجه افزایش بودجه شهرداری بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری نخل تقی دوران طلایی خود را می‌گذراند که باید از همکاری و تلاش تمام مسئولین استان قدردانی و سپاسگزاری کرد.

شهردار نقل تقی اضافه کرد: در حال حاضر تمام بدهی‌های این شهرداری به اشخاص و ارگان‌های دولتی پرداخت شده و خوشبختانه شهرداری نخل تقی تنها شهرداری استان بوشهر بوده که هیچ بدهی ندارد.

شیخیانی بیان کرد: برای ایام نوروز و پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی می‌کنیم و امیدوار هستیم از عهده این مهم به خوبی برآییم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول