اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور، زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها در دبستان شهید چمران زاهدان نواخته شد.

زنگ شکوفه‌ها و جوانه‌ها در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: امروز 70 هزار دانش‌آموز اول ابتدایی به نمایندگی از 300 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی و 40 هزار دانش‌آموز اول راهنمایی به نمایندگی از 130 هزار دانش‌آموز مقطع راهنمایی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.
غلامرضا محمد قاسمی افزود: امسال نزدیک به 550 هزار دانش‌آموز در تمام مقاطع با نزدیک به 35 هزار فرهنگی در 6 هزار واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.
وی از خریداری 2 میلیارد و 800 میلیون تومان کتاب درسی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها برای تمامی مقاطع سال تحصیلی جدید تهیه، خریداری و به شهرستان‌ها ارسال شده و از روز چهارشنبه در بین مدارس استان توزیع می‌شود. 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: ادارات آموزش و پرورش استان از آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی برخوردارند.
قاسمی تصریح کرد: ابلاغ معلمان در مدارس مشخص شده و به یاری خدا، امسال با برگزاری جلسات متعدد با رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان بحث نقل وانتقالات داخل وخارج استان به ویژه نقل و انتقالات اضطراری در آرامش و با رضایتمندی کامل همکاران انجام گرفت.
سخنرانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، اجرای برنامه‌های سرود و نمایش و زنگ از برنامه‌های جنبی این مراسم بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول