اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلریز در گفت‌وگو با فارس:

موسیقی‌های زیر‌زمینی ذهن جوانان ما را هدف گرفته‌ است

خبرگزاری فارس: دبیر چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت گفت: دشمنان با موسیقی‌های غیر‌مجاز و زیر‌زمینی ذهن جوانان ما را هدف گرفته‌اند.

موسیقی‌های زیر‌زمینی ذهن جوانان ما را هدف گرفته‌ است

محمد گلریز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تنظیم و برنامه‌ریزی چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت بسیار خوب بوده و بیش از 50 گروه موسیقی محلی و سنتی از سراسر کشور به این جشنواره دعوت شده‌اند.

گلریز ادامه داد: از بین کارهای ارائه شده به ستاد جشنواره 12 گروه انتخاب شده و در طی 4 روز در سالن انتظار کرمانشاه برنامه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر داوران بخش سنتی محمد‌جلیل عندلیبی، سعید ثابت‌صدق‌گوی، هنگامه اخوان و داوران بخش محلی هوشنگ جاوید، هادی منتظری، جهانگیر نصری‌اشرفی گروهای منتخب نیز کارهای ارائه شده را تماشا می‌کنند و بعد از ارزیابی به سه گروه جوایزی اهدا می‌شود.

*چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت می‌تواند درباره هتک حرمت به پیامبر(ص) پاسخ کوردلان را بدهد

دبیر چهارمین جشنواره موسیقی ملی مقاومت گفت: این جشنواره می‌تواند درباره هتک حرمت به پیامبر(ص) پاسخ کوردلان را بدهد و پیام‌هایی را برای دنیا داشته باشد.

وی با بیان اینکه در موسیقی فجر کارهای فاخری در جواب هتک حرمت به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) ساخته می‌شود اظهار کرد: شخصیت پیامبر(ص) را با هنرهای مختلف می‌توانیم در حد توان نشان دهیم.

گلریز تصریح کرد: هنرمندان خوب و متعهدی در ایران داریم که می‌توانند با ساختن آثار فاخر در زمینه‌های مختلف در دنیا بدرخشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با تبلیغات مسموم فراوان جنگ نرم را علیه ایران آغاز کرده‌اند افزود: دشمنان با موسیقی‌های غیر‌مجاز و زیر‌زمینی ذهن جوانان ما را هدف گرفته‌اند و ما باید در مقابل جنگ نرم دشمن با تمام قوا و در اختیار گذاشتن امکانات برای جوانان، کارهای فرهنگی ارزشمندی انجام دهیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول