اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

آمادگی کامل گاز گلستان برای خدمات‎رسانی در فصول سرد سال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از آمادگی کامل شرکت برای خدمات‎رسانی در فصول سرد سال جاری خبر داد.

آمادگی کامل گاز گلستان برای خدمات‎رسانی در فصول سرد سال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: شرکت گاز استان گلستان به منظور رفاه حال مصرف‎کنندگان گاز، تمهیدات و اقداماتی را در آستانه سرد شدن هوا و فصول سرد سال انجام داده و در آمادگی کامل به سر می‎برد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته، همه شرایط برای مقابله با بحران‎ها و مشکلات احتمالی مهیا بوده و در صورت بروز مشکل می‎توانیم آن را به نحو مناسبی مدیریت کنیم.

سنگدوینی خاطر نشان کرد: سرویس، تعمیر و تمیزکاری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعات و تجهیزات، مهیا کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت از جمله اقدامات پیشگیرانه برای وقوع حوادث احتمالی است که در این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اذعان کرد: در همین راستا به منظور افزایش میزان آمادگی کارکنان دوره‎های آموزشی مناسب و همچنین مانورهای مرتبطی را برگزار کردیم تا آمادگی نیروها در راستای خدمات‎رسانی به مردم ارتقا یابد.

وی گفت: همه تلاش و تمهیدات مورد نیاز در حد امکان انجام گرفته است تا در صورت بروز مشکل بتوانیم با امکانات موجود، در اسرع وقت مشکلات را برطرف کرده و زمستان خوبی را برای هموطنان عزیز فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خصوص مدیریت مصرف گاز افزود: با توجه به اینکه این شرکت برای استمرار جریان گاز مشترکان تمامی تلاش خود را به کار گرفته، از مصرف‎کنندگان عاجزانه تقاضا داریم مصرف گاز خود را به خوبی مدیریت کرده و نکات ایمنی را دقیقا رعایت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم ضمن توسعه گازرسانی و بهره‎مند کردن سایر هم‎استانی‎ها از این موهبت و جلوگیری از پرداخت هزینه گاز بهاء ناشی از افزایش مصرف، خللی در تامین گاز ایمن و مطمئن برای همشهریان گرامی حادث نشود.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول