اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

7 روستای بروجرد گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان از به بهره‌برداری رسیدن طرح گازرسانی به هفت روستای شهرستان بروجرد خبر داد.

7 روستای بروجرد گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی گودرزی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های شرکت گاز در بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به محرومان است، شرکت گاز لرستان نیز طی سه سال اخیر تلاش وافری در خدمت‌رسانی به نقاط محروم‌تر استان انجام داده و علی‌رغم دشواری‌های موجود به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر 31 روستای شهرستان بروجرد از نعمت گاز برخوردار بوده و عملیات گازرسانی به 15 روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه طرح گازرسانی به روستاهای ده ترکان، برکت‌آباد، رضاآباد، ملمیجان، خایان، عباس‌آباد و کهریز شهرستان بروجرد با اجرای 48 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع فلزی و پلی اتیلن به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این طرح‌ها با هزینه‌ای بیش از شش میلیارد ریال به سرانجام رسیده‌اند.

وی افزود: برای گازرسانی به این روستاها عملیات نصب 800 علمک گاز نیز آغاز شده و به زودی تمام اهالی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تعداد خانوار ساکن در این روستاها بیش از یک هزار و 700خانوار بوده و از اهالی این روستاها انتظار می‌رود با رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جوئی موجب آسایش خانواده‌های خود را فراهم آورند.

گودرزی خاطرنشان کرد: 60 روستای شهرستان بروجرد در حال حاضر دارای شرایط گازرسانی هستند و طرح گازرسانی به 9 روستای دیگر نیز در دست طراحی و مطالعه است.

گودرزی یادآور شد: پراکندگی و قرار گرفتن در مناطق صعب‌العبور روستاهای استان از چالش‌های اصلی گازرسانی به روستاها بوده که بعضاً باعث بالا رفتن سختی کار گازرسانی به این مناطق می‌شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول