اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

نتایج پژوهش‌ها در حوزه جوانان بر اساس کار علمی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: نتایج پژوهش‌ها در حوزه جوانان باید بر اساس کار علمی باشد تا نتایج آن زمینه رفع اساسی مشکلاتشان را فراهم کند.

نتایج پژوهش‌ها در حوزه جوانان بر اساس کار علمی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: در جوامع امروزی استفاده از امکانات و تجهیزات از جمله رایانه و اینترنت سبب فردگرایی جوانان شده است.

وی ادامه داد: نباید امکانات و تجهیزات سبب فردگرایی جوانان شود بلکه جوانان باید جمع‌گرایی را فراموش نکنند تا مشکلات آنها کمتر شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر زندگی‌های شهرنشینی و دوری افراد از یکدیگر زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات است که باید برای رفع آن چاره‌جویی شود.

اعلایی تصریح کرد: دوری از یکدیگر در جوامع و شهرهای بزرگ سبب عدم شناخت افراد از یکدیگر شده که این موضوع در تشکیل خانواده و ازدواج بسیار دشوار و مشکل‌آفرین است.

استاندار ایلام گفت: بر این اساس مسئولان امر باید ابتدا مشکلات خاص جوانان را شناسایی کرده و سپس در راه حل آنها تلاش کنند.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات جوانان باید در کمیسیون کارشناسی امور جوانان به صورت ویژه بررسی شود و راهکارهای حل این مشکلات نیز ارائه شود.

این مسئول اضافه کرد: نتایج پژوهش‌ها در حوزه جوانان باید بر اساس کار علمی باشد تا نتایج آن زمینه رفع اساسی مشکلات آنان را فراهم کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول