اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

وزارت نفت اسپانسر ورزش اردبیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است وزارت نفت اسپانسر ورزش استان اردبیل به ویژه در رشته فوتبال شود تا یک تیم دسته اولی و دومی از وزارت نفت به اردبیل منتقل شود.

وزارت نفت اسپانسر ورزش اردبیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در نشست با جمعی از ورزشکاران روستایی و عشایری اردبیل اظهار داشت: اگر به ورزش اردبیل چه از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توجه کنیم قطعاً ورزش این خطه قدرت بلا منازع کشور است و می‌تواند سرآمد دنیا باشد.

حقیقت‌پور به سابقه درخشان ورزش این استان و قهرمانی‌ها و پهلوانی‌های آن اشاره کرد و افزود: ادعا دارم اگر بر اساس نقشه راه و برنامه‌ریزی دراز مدت حرکت کنیم حتی از دل روستاها و جامعه عشایری می‌توانیم قهرمانان و پهلوانانی تحویل حوزه ملی دهیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از علی دایی و حسین رضازاده به عنوان افتخار آفرینان این خطه در عرصه جهانی یاد کرد و گفت: این ورزشکاران برای جهان اسلام مایه ابهت و افتخار هستند چرا که با پرچم حضرت عباس (ع) مدال رنگین و افتخاری ماندگار کسب کرده و مایه فخر بلاد اسلامی و شیعه شدند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: معتقدم ظرفیت فراوانی در منطقه ما وجود دارد که متاسفانه از آن استفاده نشده است.

کمپ تیم‌های ملی و خانه وزنه‌برداری با حضور وزیر کلنگ‌زنی می‌شود

وی در ادامه ابراز داشت: بر اساس رایزنی که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم طی روزهای آینده وزیر ورزش و جوانان در این استان حضور یافته و کلنگ احداث کمپ تیم‌های ملی و خانه وزنه‌برداری اردبیل را به زمین خواهد زد.

حقیقت‌پور با تبریک قهرمانی‌های وزنه‌برداران استان در المپیک و پارالمپیک گفت: این استان پهلوانان و. قهرمانان نامی را در این رشته تحویل کشورمان داده که شایسته است آنها صاحب یک خانه با تجهیزات مناسب وزنه‌برداری شوند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عباسی نسبت به توسعه ورزش روستایی و عشایری قول مساعد داده و قرار است سالن‌ها و میادین مختلف ورزشی نیز طراحی و احداث شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی به رایزنی خود با وزیر نفت در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در کنار پیگیری احداث پالایشگاه، پتروشیمی و گازرسانی به روستاها بحث اسپانسر شدن وزارت نفت برای ورزش استان اردبیل مطرح شد که در این ارتباط از وزیر نفت قول مساعد گرفتیم.

وی افزود: در این نشست قاسمی قول داد یک تیم فوتبال دسته اول یا دوم زیر مجموعه وزارت نفت را به اردبیل منتقل کند تا با حمایت‌های جدی این تیم با نام اردبیل در مسابقات کشوری درخشش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حقیقت‌پور در پایان سخنان خود در خصوص جلب حمایت دست‌اندرکاران تیم استیل آذین از تیم‌های باشگاهی اردبیل اظهار داشت: این موضوع را نیز پیگیر هستم تا سرمایه‌گذار استیل آذین در اردبیل به تعهدات خود عمل کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول