اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آباده طشک:

طرح جامع آباده طشک به زودی تصویب می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آباده طشک گفت: طرح جامع این شهر برای تصویب به شورای عالی شهرسازی استان فارس رفته است.

طرح جامع آباده طشک به زودی تصویب می‌شود

حبیب قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: طرح جامع این شهر با اعتبار 120 میلیون تومان با پیمانکار منعقد و آماده شده است.

این مسئول افزود: این طرح پس از بررسی با مشاور به شورای عالی شهرسازی ارسال شد.

وی ادامه داد: در بافت شهری آباده طشک 31.5 درصد از محدوده شهر را گذر و معبر تشکیل می‌دهد که در استان فارس و کشور منحصر به فرد است.

قاسمی اضافه کرد: 257 هزار مترمربع از خیابان‌های سطح این شهر آسفالت شده است که حدود 60 درصد از خیابان‌ها را تشکیل می‌دهد.

به گفته وی، بافت آباده طشک شطرنجی است، چهارراه‌ها پشت سر یکدیگر و متعدد هستند و تقلیل، توسعه و یا مسدودکردن هر معبری در این شهر باید در شورای عالی شهرسازی مصوب شود.

شهردار آباده طشک اضافه کرد: سال 86 حدود 26 میلیون تومان برای خرید علائم، تابلو و چراغ راهنمایی و رانندگی برای استقرار در چهار‌راه‌ها خریداری شد که به دلیل نداشتن نمایندگی راهنمایی و رانندگی تاکنون در انبار شهرداری باقی مانده است.

وی افزود: در این زمینه مکاتبات بسیاری با مرکز استان و شهرستان صورت گرفته است و گویا این امر به پلیس راه نی‌ریز واگذار شده تا کارشناسی برای جانمایی و استقرار علائم و چراغ‌ها انجام شود.

احداث حدود 35 هکتار فضای سبز و چهار پارک دارای پیشرفت 10 تا صددرصد، دیگر موردی بود که قاسمی به آن پرداخت و گفت: بخش فضای سبز شهرداری آباده طشک از خدمات شهری جدا شده و در بخش فضای سبز پرداخت‌ها به کارکنان به روز است.

وی افزود: 22 نیرو در قسمت خدمات شهری انجام وظیفه می‌کنند که حقوق فروردین‌ماه را دریافت کرده و چهار تا پنج ماه حقوق آنها عقب مانده است.

قاسمی تصریح کرد: برای حل موضوع به صورت علی‌الحساب یک تا دو ماه حقوق به این کارکنان پرداخت شده و بین یک تا دو ماه طلبکار هستند که تا پنجم مهر‌ماه امسال دو ماه حقوق دیگر را نیز پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول