اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه وحدتیه:

عرفان‌های کاذب عامل نابودی کشورهای غربی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه وحدتیه گفت: عرفان‌های کاذب و شیطان‌پرستی عامل نابودی و سرکوب تعدادی از کشورهای اروپایی و غربی شده است.

عرفان‌های کاذب عامل نابودی کشورهای غربی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و تعدادی از شهروندان وحدتیه اظهار داشت: دشتستان یکی از قطب‌های مهم در تولید خرمای استان محسوب می‌شود و مسئولان باید تلاش خود را برای بهبود وضعیت نخلداران و تولید‌کنندگان خرما به‌کار گیرند.

امام جمعه وحدتیه خاطر نشان کرد: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس رسول‌الله (ص) از اقدامات شنیع دنیای کفر و استکبار بوده که خشم مسلمانان در تمام بلاد اسلامی را برانگیخته و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید با صدور بیانیه‌هایی این اقدام را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل آن شده‌اند.

موسوی با تاکید بر اینکه تمام مسلمانان جهان این اقدام توهین‌آمیز را محکوم کرده‌اند بیان داشت: تمام مسلمانان جهان نسبت به شخصیت والای حضرت محمد (ص) احترام و تعصب قائل هستند و می‌بینیم که چگونه تمام مسلمانان جهان در حال اعتراض به این حرکت توهین‌آمیز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در کشورهایی شاهد توهین به افکار و مبانی اعتقادی مسلمانان هستیم که خود را مهد تمدن می‌دانند اضافه کرد: کشوری که خودش را مهد تمدن می‌داند به صراحت به شخصیت‌های برجسته همه بشریت توهین می‌کند و این اقدامات گوشه‌ای از فعالیت‌های اسلام‌ستیزانه آنها است.

امام جمعه وحدتیه با تاکید بر طبیعی بودن اینگونه تحرکات خاطر نشان کرد: مسلمانان با مکتبی که از اسلام و قرآن و پیامبر (ص) فرا گرفته‌اند در حال پیشرفت هستند و اسلام همواره با مظلومیت و با منطق در حال پیشرفت است به گونه‌ای که می‌بینیم حتی در کشورهای اروپایی اسلام به قلب مردم نفوذ کرده و برخی از زنان آنها در حال محجبه شدن هستند.

وی رشد عرفان‌های کاذب و شیطان‌پرستی در کشورهای اروپایی را عامل نابودی آنها دانست و افزود: عرفان‌های کاذب و شیطان‌پرستی در اروپا در حال رشد است و همین باعث سرکوبی و نابودی آنها خواهد شد ولی قرآن و اهل بیت (ع) باعث استحکام و پیشرفت اسلام هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول