اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه گندله‌سازی سیرجان:

60 درصد قطعات الکتروموتور تولیدی ساخت داخل است

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه گندله‌سازی گل‌گهر سیرجان گفت: 60 درصد قطعات الکتروموتور تولیدی در گل‌گهر سیرجان ساخت داخل است که تا سال 92 به 80 درصد افزایش می‌یابد.

60 درصد قطعات الکتروموتور تولیدی ساخت داخل است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، یوسف مقتدری ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار این الکتروموتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برنامه‌ریزی برای بومی‌سازی دستگاه‌ها تأمین و قطعات مورد نیاز با تلاش مهندسان و متخصصان بومی و برای مقابله جدی با تحریم‌ها و عمل به نامگذاری سال جاری از ابتدای فروردین ماه طراحی و ساخت الکتروموتور برای انرژی لازم به حرکت در آوردن آسیاب‌های کارخانه آغاز شد.

وی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که پس از شش ماه تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین ‌موفق به طراحی ساخت الکتروموتور با توان 4 هزار کیلو‌وات برای نیروی محرکه آسیاب و کارخانه گندله‌سازی شدند.

مقتدری عنوان کرد‌: این موتور تا سال گذشته با قیمت بالا و سفارش شش تا یک ساله از کشورهای خارجی تامین می‌شد و امروز می‌تواند حداکثر طی مدت سه ماه در داخل کشور تولید شود.

وی گفت‌: در سال جاری با برنامه‌ریزی بومی‌سازی و تولید قطعات توسط مهندسان و متخصصان داخلی و حمایت شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر و معاونت بهره‌برداری گندله‌سازی و شرکت گهرروش و پیمانکار نگهداری و تعمیرات و شرکت سازه الکتروموتور تأمین نیروی محرکه لازم را بدون وابستگی به دیگران داشته باشیم.

مقتدری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی هم اکنون 60 درصد قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز را مهندسان بومی و داخلی تأمین می‌کنند و تا سال 92 نیز این میزان به 80 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول