اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

کارهای ورزشی انجام شده در همدان کافی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: اقدامات صورت گرفته در امر ورزش در استان خوب بوده اما هنوز کافی نیست و همدان نیاز به ایجاد زیرساخت‌های مختلف ورزشی دارد.

کارهای ورزشی انجام شده در همدان کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان امیر خجسته در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی شهر مریانج با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان در زمینه ورزش افزود: استان در امر ورزش عنایت ویژه و خاص وزارت ورزش و جوانان را به ویژه درباره 50 هیئت ورزشی می‌طلبد.

وی این مجموعه ورزشی را افتخار استان دانست و اظهار داشت: پیگیری‌های موثر وزیر آموزش و پرورش برای احداث این مجموعه قابل ستایش است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شهید حاجی‌بابایی را الگو و سرمشق همه جوانان در ورزش توصیف کرد و گفت: افتتاح این مجموعه ورزشی هدیه‌ای برای همه ورزشکاران استان و شهر مریانج خواهد بود.

خجسته اهداء 150 شهید از شهر مریانج را در کشور بی‌نظیر بیان کرد و افزود: مردم این شهر در دوران انقلاب و دفاع مقدس حمایت‌های خوبی را از نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

امام جمعه مریانج نیز در سخنانی کوتاه از تأکید دین اسلام بر قوی بودن بنیه‌های جامعه اسلامی سخن گفت و افزود: توجه به تقویت بنیه‌های جامعه واقعیتی ضروری است.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران از آن با عنوان پیروزی بزرگ سیاسی ایران یاد کرد و اظهار داشت: پیروزی‌های علمی به دست آمده و پیروزی‌های ورزشکاران در المپیک همه نماد قدرت ملت ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه زیرساخت‌های ورزشی صرفاً برای داشتن جامعه قوی است و امیدواریم هدف اول احداث این مجموعه ورزشی جوانان شهر مریانج باشد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول