اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

کیفی شدن نمایشگاه‌ها از نیاز‌های اولیه توسعه صنعت نمایشگاه است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کیفی شدن نمایشگاه‌ها از دیگر نیاز‌های اولیه برای توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان است و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان به این موضوع کمک می‌کند.

کیفی شدن نمایشگاه‌ها از نیاز‌های اولیه توسعه صنعت نمایشگاه است

کریم داوودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به جایگاه صنعت نمایشگاه در اصفهان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه نمایشگاه‌ها در اصفهان به صورت ضعیف عمل می‌شود و وجود مکانی مناسب برای ارائه و عرضه تولیدات و کالا‌های جدید از نیاز‌های اولیه برای توسعه صنعت نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: استان اصفهان فاقد چنین مرکزی است و یک مرکز نمایشگاهی باید از گالری‌ها، امکانات هتلی، رستوران‌های مختلف و تجهیزات مناسب بهره‌مند باشد و مکان فعلی نمایشگاه بین‌المللی استان یک مکان موقتی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی محسوب می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به زودی باید مکان دائمی و اصلی برای نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ایجاد شود اما با وجود ضرورت این اقدام هنوز مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در اصفهان به صورت دائمی ایجاد نشده است.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر اصفهان برای انتقال نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مصمم بوده اما شرکت نمایشگاه‌ها و استانداری متولی این موضوع است، ادامه داد: در حال حاضر زمینی در روشن‌دشت اصفهان برای ایجاد و راه‌اندازی مکان اصلی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خریداری شده اما هنوز عملیات اجرایی این پروژه در اصفهان آغاز نشده است.

داوودی به آمادگی شورای شهر و شهرداری اصفهان برای هر نوع همکاری برای ایجاد مرکز نمایشگاه‌ها و ایجاد ساختمان‌های مورد نیاز در این مکان اشاره و تاکید کرد: کیفی شدن نمایشگاه‌ها از دیگر نیاز‌های اولیه برای توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان است و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان به این موضوع کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه همچنین آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا باید در نمایشگاه‌ها ارائه شود، افزود: آشنایی مردم با آخرین دستاورد‌ها، فناوری‌ها، تکنولوژی‌های روز دنیا و محصولات و کالا‌های جدید در نمایشگاه‌ها نیز به یک برنامه‌ریزی هدفمند نیاز دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان مرکز و قلب ایران به شمار می‌رود و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می‌تواند با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به یک شهر نمایشگاهی در سطح کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول