اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

برخی تنگ‌نظری‌ها سبب عدم توسعه نمایشگاه‌ها در شهرستان‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود برخی تنگ‌نظری‌ها از عمده‌ترین دلایل موجود برای عدم اجازه توسعه صنعت نمایشگاه در سطح شهرستان‌‌ها به شمار می‌رود.

برخی تنگ‌نظری‌ها سبب عدم توسعه نمایشگاه‌ها در شهرستان‌ها است

مجید منصوری‌بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت نمایشگاه در اصفهان خوب است، اظهار کرد: اگر مسئولان بتوانند به توسعه این صنعت در اصفهان بپردازند، توانمندی‌های اصفهان در حوزه صنعت نمایشگاهی به تمام کشور شناسانده می‌شود.

وی با بیان اینکه اصفهان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در این حوزه برخوردار است، ادامه داد: تقویت و توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان سبب می‌شود که اصفهان در جایگاهی معادل جایگاه تهران در این حوزه قرار بگیرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی وجود برخی تنگ‌نظری‌ها را از عمده‌ترین دلایل موجود برای عدم اجازه توسعه صنعت نمایشگاه در سطح شهرستان‌ها دانست و تصریح کرد: این انتظار از مسئولان استان و کشور می‌رود که نمایشگاه‌ها را در سطح شهرستان‌ها به صورت وسیع برگزار کنند و به توسعه صنعت نمایشگاه در سراسر شهرستان‌های استان بپردازند.

وی به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سراسر شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های استان اصفهان کمتر اتفاق می‌افتد و برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت معمول در شهرستان اصفهان مشاهده می‌شود.

منصوری با بیان اینکه مسئولان استان باید برای توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سایر شهرستان‌های استان بپردازند، تاکید کرد: انجام این اقدامات علاوه بر توسعه صنعت نمایشگاه در سطح استان به کاهش ترافیک در شهرستان اصفهان و حضور فعال‌تر مردم استان در نمایشگاه‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت نمایشگاه‌ها باید نسبت به عرضه کالا‌های جدید در غرفه‌های نمایشگاه‌ها اقدام کنند، افزود: فروش کالا‌های قدیمی در نمایشگاه‌ها با فرهنگ نمایشگاهی هم‌خوانی ندارد و عرضه و فروش کالا‌ها و محصولات جدید در نمایشگاه‌ها به عنوان فرهنگ نمایشگاهی به شمار می‌رود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی مکان فعلی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان را برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان یک مکان نا‌مناسب دانست و گفت: توسعه صنعت نمایشگاه در استان به حمایت‌های مالی و فرهنگ‌سازی در این زمینه نیازمند است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نمایشگاه‌های اصفهان به صورت هدفمند نیست و هدفمند شدن نمایشگاه‌های استان سبب توسعه این صنعت در استان می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول