اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور

صعود بیس‌بالیست‌های قمی با شکست برابر سمنان دشوار شد

خبرگزاری فارس: کار صعود بیس‌بالیست‌های قمی به مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی باشگاه‌های کشور با شکست برابر سمنان در آغاز دور برگشت دشوار شد.

صعود بیس‌بالیست‌های قمی با شکست برابر سمنان دشوار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چرخ مسابقات دور برگشت لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور در منطقه شمال به حرکت درآمد و پیروزی تیم شهرداری سمنان در نخستین گام برابر تیم اعزامی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم کار صعود تیم قم را نسبت به قبل سخت‌تر کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، مسابقات قهرمانی لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور در منطقه شمال از یکشنبه شب کلید خورد که در نخستین بازی، تیم شهرداری سمنان مقابل هیئت انجمن‌های ورزشی قم به برتری رسید.

مسابقات دور برگشت لیگ بیس‌بال در حالی با رقابت قم و سمنان آغاز شد که تیم‌های مدعی صعود به نیمه نهایی تا عصر چهارشنبه این هفته رقابت‌های خود را در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌کنند.

در این مرحله از رقابت‌ها 10 تیم در دو گروه پنج تیمی حضور دارند که در منطقه شمال پنج تیم برای صعود رقابت می‌کنند و در مسابقات دور رفت که تیر ماه برگزار شد تیم شهرداری سمنان به مقام قهرمانی رسید.

فردا در ادامه این رقابت‌ها دو دیدار مهم به انجام خواهد رسید که طی آن ابتدا تیم هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی برابر تیم سمنان به میدان می‌رود و سپس تیم‌های هیئت قم و گیلان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم قم روز چهارشنبه به مصاف تهران می‌رود و در روز پنجشنبه نیز تیم مردان بیس‌بال قم با خراسان رضوی مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول