اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساری در گفت‌وگو با فارس:

بیس‌بالیست‌های قم به صعود از مرحله گروهی امیدوار شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: صرف نظر از نتایج بازی‌های دور رفت، هنوز در دور برگشت بیس‌بالیست‌های قمی امید زیادی به صعود از مرحله گروهی مسابقات لیگ کشور دارند.

بیس‌بالیست‌های قم به صعود از مرحله گروهی امیدوار شدند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سطح رقابت‌های دور رفت لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور نسبت به گذشته بسیار بالا بود و تمام تیم‌ها در اوج آمادگی برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی گام به این رقابت‌ها گذاشته بودند.

وی تصریح کرد: به نمایندگی از هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز تیمی قوی و منسجم روانه دور رفت فصل جدید پیکارهای لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور شده بود که این تیم همچنان بخت زیادی برای صعود به مرحله نهایی لیگ دارد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: امسال در رقابت‌های لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور 10 تیم حضور دارند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط انجمن این رشته در فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مسابقات در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری بازی‌های مرحله گروهی بیان داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات امسال در دو گروه پنج تیمی بازی‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و در نهایت از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست خواهند آورد.

ساری یادآور شد: رشته ورزشی بیس‌بال در نقاط مختلف کشور در حال پیشرفت است و خوشبختانه قم از این مسیر خارج نیست، بیس‌بالیست‌های قمی با وجود امکانات و فضای ورزشی محدود برای تمرین و مسابقه، حتی از بسیاری استان‌های دارای امکانات در حال حاضر جلوتر هستند.

وی با بیان اینکه قم می‌تواند یکی از شانس‌های اصلی حضور در مرحله نهایی پیکارهای امسال لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور باشد ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی دور رفت مسابقات امسال لیگ بیس‌بال کشور در گروه نخست مقدماتی با شرکت پنج تیم برگزار شد.

ساری اضافه کرد: میزبان این مرحله از رقابت‌ها در گروه نخست هیئت انجمن‌های ورزشی استان سمنان بود و رقابت‌های این گروه در مجموعه ورزشی کارگران این شهر برگزار شد و در نهایت تیم اعزامی هیئت قم در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی ایستاد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه در پایان رقابت‌های این گروه تیم شهرداری کرمان قهرمان لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور شد ابراز داشت: تیم شهرداری کرمان با چهار پیروزی پیاپی که مقابل دیگر رقبای حاضر در این گروه از جمله تیم بیس‌بال قم کسب کرد، عنوان قهرمانی لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور منطقه شمال را به خود اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان رقابت‌های این گروه بعد از تیم شهرداری کرمان که در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی دور رفت را کسب کرد، تیم آذرخش تهران به مقام دوم رسید، صنایع غذایی تاسوکی در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های هیئت انجمن‌های ورزشی قم و فستیوال اسپرت خراسان رضوی در رده‌های چهارم و پنجم جای گرفتند تا بعد از ماه مبارک رمضان در دور برگشت با یکدیگر رقابت کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول