اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دفاع از نایب قهرمانی کشور

ترکیب تیم بیس‌بال قم در لیگ کشور مشخص شد

خبرگزاری فارس: 18 بیس‌بالیست قمی برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی قم در لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

ترکیب تیم بیس‌بال قم در لیگ کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بیس‌بال یکی از رشته‌های جذاب و پرطرفدار در بین جوانان قمی است که در بین بیش از 10 رشته ورزشی زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم، در بخش قهرمانی موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آورده است.

بیس‌بال قم در سال 1389 در بین تیم‌های مطرح بیس‌بال کشور در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافت و در پایان در میان ناباوری کارشناسان و در جدال با تیم‌های سرشناس این رشته موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی کشور شد.

برای دفاع از این عنوان ارزشمند و همچنین نشان دادن نبوغ و استعدادهای بالقوه جوانان قمی در رشته بیس‌بال، ورزشکاران این رشته از مدت‌ها قبل در تمرینات و اردوهای آماده‌سازی به سر می‌برند تا در جدال با قدرت‌های کشور قم را به جمع برترین‌های کشور برسانند.

بر همین اساس ترکیب 18 نفره تیم بیس‌بال قم در مسابقات قهرمانی لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور معرفی شد و این تیم را محمد صفدری به‌عنوان مربی هدایت می‌کند در حالی که فرید فرهادی در پیکارهای لیگ همراهی خواهد کرد.

بر این اساس محمد صفدری، محمد جندقی، سید جمال سالاری، هدایت عادل، سیدمحمدعلی‌ حسینی، مصطفی شاکر، ابوالفضل امجد، محمدامین رحیمی، یاسین زارع‌دوست، مهدی خانعلی‌زاده، مسعود اسماعیلی، فرید فرهادی، مجید صبایی، علیرضا صبایی، امیررضا نوروزی و امیرحسین نوروزی در ترکیب تیم هیئت انجمن‌های ورزشی قم به میدان می‌روند.

این در حالی است که سومین دوره مسابقات لیگ بیس‌بال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های صنایع غذایی تاسوکی و هیئت انجمن‌های ورزشی قم برگزار کننده رقابت‌های منطقه شمال خواهند بود.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، دور رفت این رقابت‌ها در منطقه شمال در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان سمنان برگزار می‌شود تا تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شوند.

در حالی که رقابت‌های گروه جنوب نیز تا 29 تیرماه در مجموعه ورزشی تختی شهرستان اصفهان برگزار خواهد شد، فدراسیون انجمن‌های ورزشی زمان برگزاری مسابقات دور برگشت را نیز مشخص کرد که بر این اساس رقابت‌های دور برگشت بعد از ماه مبارک رمضان و مرحله نهایی نیز در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در سومین دوره این مسابقات در منطقه جنوب تیم‌های لوله اسپادانا اصفهان، مس کرمان، هیئت انجمن‌های ورزشی هرمزگان، هیئت مرکزی و هیئت بوشهر و در رقابت‌های منطقه شمال نیز تیم‌های آذرخش تهران، شهرداری سمنان، هیئت انجمن‌های ورزشی قم، فستیوال اسپرت خراسان رضوی و صنایع غذایی تاسوکی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول