اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

ترویج مبانی اسلام مانع از بی‌حرمتی به ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: اگر جامعه اسلامی روحانیون و مبلغین آگاه داشته باشد با ترویج مبانی اسلام ناب محمدی از انتشار بی‌حرمتی‌ها به ارزش‌های اسلامی جلوگیری خواهند کرد.

ترویج مبانی اسلام مانع از بی‌حرمتی به ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام مجید الهیان صبح امروز در دیدار با مسئولان هیئات مذهبی در این شهرستان، اظهار داشت: هر فرد هیئتی موظف است نقش یک نیروی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ایفا کند و خود با رعایت شئون اسلامی، اخلاق و منش هیئت‌داری زمینه جذب نیروها و افراد دیگر را به هیئت و مسجد فراهم آورد.

وی بر ضرورت آشنایی مسئولان هیئات مذهبی با فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی و آشنایی با شکل‌گیری خرافات در بین هیئات مذهبی تأکید کرد و گفت: همچنین با توجه به وضعیت حجاب و پوشش اسلامی در عصر حاضر با التزام به وصیت شهدا، در این عصر سیاهی چادر بانوان و خواهران ما از سرخی خون شهدای ما کوبنده‌تر و تأثیرگذارتر است.

الهیان خاطرنشان کرد: مبلغ و مبلغه امروزی باید با مسائل و مشکلات امروزی آشنا باشد تا بتواند در هر موقعیتی جوابگوی مخاطب خود باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در ادامه با اشاره به مسئله بی‌حرمتی و هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص)، نقش روحانیت را در چنین مسائلی بی‌نهایت مهم برشمرد و ادامه داد: اگر جامعه اسلامی روحانیون و مبلغین آگاه داشته باشد با ترویج مبانی اسلام ناب محمدی از انتشار چنین مسائلی جلوگیری خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح هجرت در این شهرستان، گفت: در شهرستان بروجن 11 روحانی طرح هجرت وجود دارد که در پنج مسجد شهری و شش مسجد روستایی، با وجود مشکلاتی از قبیل اسکان، کمبود امکانات رفاهی زندگی و مشکلات ایاب و ذهاب مشغول فعالیت هستند.

الهیان خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شده، سعی بر آن شد تا در حد امکان حمایت‎های فرهنگی از روحانیون شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول