اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

5 رزمی‌کار قمی در انتخابی تیم ملی جوجیتسو به مدال رسیدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت پنج رزمی‌کار قمی در کسب مدال از مسابقات تیم ملی جوجیتسو خبر داد.

5 رزمی‌کار قمی در انتخابی تیم ملی جوجیتسو به مدال رسیدند

مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که رزمی‌کاران قم در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به دست آوردند، اکنون نفرات شاخص رشته جوجیتسو در انتخابی تیم ملی موفق به کسب مدال شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: پیکارهای جوجیتسو قهرمانی کشور در بخش مردان، به نوعی انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای مهم برون مرزی سال 2013 بود و به همین خاطر چهره‌های مطرحی از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور یافته بودند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به درخشش جوانان رزمی‌کار قمی در کسب مدال‌های رنگارنگ از پیکارهای قهرمانی کشور افزود: در پایان تلاش رزمی‌کاران قمی اعزامی به این رقابت‌ها، پنج عضو تیم شش نفره قم موفق به کسب مدال شدند.

اردستانی عنوان کرد: پیکارهای قهرمانی جوجیتسو مردان کشورمان که با هدف شناخت برترین‌ها برای دعوت به اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان تهران برگزار شد، با کسب دو نشان نقره و سه مدال برنز برای تیم قم همراه بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به حضور رزمی‌کاران 25 استان در این دوره از مسابقات عنوان داشت: رزمی‌کاران شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی جوجیتسو کشور در مجموع هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در 10 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در این رقابت‌ها که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به انجام رسید، سید علیرضا اشرفی در رده سنی جوانان با قبول شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید، مالک محمدی در جوانان برنز گرفت، مرتضی ریحانی در جوانان به نشان برنز رسید، سید مجتبی حسینی در جوانان صاحب نشان برنز شد و مرتضی سریشی در رده سنی بزرگسالان عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را به دست آورد و مدال‌آوران نقره به تیم ملی راه یافتند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول