اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان از مناطق سیل‌زده آستارا بازدید کرد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از مناطق سیل‌زده آستارا بازدید کرد.

استاندار گیلان از مناطق سیل‌زده آستارا بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیهان هاشم‌نیا به همراه فرماندار این شهرستان با حضور در روستاهای باغچه‌سرا، خشکه‌دهنه و جلال‌آباد که بر اثر بارش شدید اخیر باران و طغیان رودخانه آستارا چای خسارت دیده بودند از نزدیک بازدید کرد.

استاندار گیلان در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان با دلجویی از آسیب‌دیدگان در سیل اخیر در این شهرستان قول مساعد برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده از سیل اخیر را به مردم این منطقه داد.

فرماندار آستارا نیز گزارش جامع و کاملی از چگونگی وقوع جاری شدن و طغیان آب رودخانه آستارا چای را به استاندار گیلان ارائه کرد.

استاندار گیلان همچنین از طرح دیواره‌سازی بتنی رودخانه مرزی آستارا چای که به منظور جلوگیری از طغیان رودخانه ساخته می‌شود بازدید کرد.

به گزارش فارس، هفته گذشته تغییرات ناگهانی جوی و بارش شدید باران موجب آبگرفتگی برخی از معابر در شهرستان آستارا شده بود که در این حادثه برخی از مناطق مسکونی این شهرستان در منطقه باغچه‌سرا دچار آبگرفتگی شد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول