اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان خرم‌آباد:

توهین به پیامبر نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است

خبرگزاری فارس: هنرمندان خرم‌آباد در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند: توهین به رسول اکرم (ص) نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است.

توهین به پیامبر نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جمعی از هنرمندان انجمن‌های مستقر در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز انزجار از توهین کنندگان به ساحت ملکوتی و مقدس رسول الله آورده‌اند: باز هم دست شیطان از آستین استکبار جهانی با سناریو و توطئه‌ای جدید بیرون آمد و کوردلان بی هنر به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در قالب هنر اهانت کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک این عمل برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.

بیانیه‌ای هنرمندان خرم‌آبادی می‌افزاید: این گونه اقدامات در راستای پروژه اسلام هراسی است که هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد و نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام به استیصال رسیده‌ و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص) را در پیش گرفته‌اند،غافل از این که تنها دستاورد این کار افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است:  پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت، مظهر صلح و شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند، مطمئناً این رفتارهای شنیع و گستاخانه، نخواهد توانست مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد کند و یا در روند روزافزون اقبال مردم دنیا به اسلام کوچک‌ترین وقفه‌ای به وجود آورد.

هنرمندان شهرستان خرم‌آباد ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، از ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، این واقعه جسارت‌آمیز را محکوم کرده و همچنین از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم این اقدام و توهین قبیح به پیامبر مسلمین را محکوم کنند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول