اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مازندران خبر داد

اشتغال 430 مازندرانی در طرح سهامداری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مازندران گفت: 430 جوان مازندرانی در طرح ارتقای فرهنگ سهامداری به خرید و فروش سهام مشغول هستند.

اشتغال 430 مازندرانی در طرح سهامداری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عسگر توکلی صبح امروز در آیین راه‌اندازی شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت ایمن دانا (سعاد) در شرکت تعاونی سهام عدالت مازندران با اشاره به اینکه براساس مصوبه کارگروه اقتصادی مازندران تشکیل تعاونی فراگیر به سهام عدالت استان واگذار شده، عنوان کرد: همچنین سهام عدالت مازندران در طرح ارتقای فرهنگ سهامداری با جمع‌آوری سرمایه‌های کوچک مردم به نتایج خوبی دست یافته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی شعبه بیمه در این شرکت اظهار داشت: امروز صنعت بیمه یک کار تجاری قوی است و از این طریق می‌توان برای سهامداران منافع به دست آورد.

* سهام عدالت مازندران با نماد دماوند به ثبت رسید

 

 

توکلی با بیان اینکه هدف نخست این طرح فرهنگ‌سازی صنعت بیمه در میان سهامداران است، افزود: 2 میلیون مازندرانی عضو شرکت تعاونی سهام عدالت استان هستند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت مازندران با اعلام اینکه سهام 56 شرکت در کشور به سهام عدالت واگذار شده، این امر را نمونه بارزی از خصوصی‌سازی و واگذاری تصدی دولت عنوان کرد و افزود: 39 میلیون نفر در کشور عضو تعاونی‌های سهام عدالت هستند.

وی با اشاره به اینکه سهام عدالت مازندران با نماد دماوند به ثبت رسیده، یادآور شد: این بخش ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بسیاری دارد به طوری که تاکنون یک‌هزار شغل در استان ایجاد کرده است.

توکلی با بیان اینکه تنها 430 نفر در طرح ارتقای سهام‌داری با استفاده از یک یارانه شخصی هم اکنون به خرید و فروش سهام مشغول هستند، اذعان داشت: این بخش از ظرفیت‌های این شرکت تعاونی است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول