اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مدیریت بحران سوادکوه:

اعمال محدودیت‌ها سبب افزایش ترافیک در محور سوادکوه می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو مدیریت بحران شهرستان سوادکوه گفت: محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز و کندوان مازندران سبب افزایش ترافیک در محور سوادکوه می‌شود.

اعمال محدودیت‌ها سبب افزایش ترافیک در محور سوادکوه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، لهراسب رحمتی پیش‌از ظهر امروز در بازدید از محور سوادکوه به وظایف مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: مدیریت بحران فرآیند برنامه‌ریزی و عملکرد دستگاه‌های اجرایی دولتی، غیردولتی و عمومی است که با مشاهده و تجزیه و تحلیل بحران‌ها به صورت یکپارچه، جامع و هماهنگ با استفاده از ابزارهای موجود تلاش می‌کنند.

عضو مدیریت بحران شهرستان سوادکوه افزود: پیشگیری از بحران‌ها و اقدامات لازم در کاهش آثار بحران به وجود آمده و ایجاد آمادگی لازم، مقابله، امداد‌رسانی سریع و بهبود اوضاع تا رسیدن به وضعیت عادی و بازسازی از رسالت‌های مدیریت بحران شهرستانی است.

وی با بیان اینکه آمادگی، پیشگیری و مقابله به عنوان سه شاخص در مدیریت بحران مورد نظر قرار می‌گیرد، بیان داشت: آمادگی شامل مطالعه، تحقیق، جمع‌آوری اطلاعات، برنامه‌ریزی، سازماندهی، طراحی، تامین منبع و امکانات، آموزش، مانور و تمرینات است.

رحمتی به طرح چهار‌ بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: انتظار داریمT انجام این طرح که از برنامه‌های محوری شهرستان سوادکوه است، سرعت بیشتری یابد.

معاون فرماندار سوادکوه افزود: محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی هراز و کندوان، افزایش ترافیک در محور سوادکوه را ایجاد می‌کند که تردد ماشین‌آلات سنگین، ترافیک سنگین و ایجاد تصادف از نتایج آن است.

عضو مدیریت بحران شهرستان سوادکوه تصریح کرد: عدم انسداد محور سوادکوه در شرایط یخبندان و برفی بیانگر تلاش مدیریت بحران سوادکوه برای استفاده هموطنان از محور ارتباطی و ایمن سوادکوه است.

وی به افزایش قابل توجه حضور مسافران و سنگین شدن ترافیک محور سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: ییلاقی بودن شهرستان سوادکوه و امنیت بیشتر محور سوادکوه نسبت به محورهای دیگر از دلایل سنگین بودن ترافیک در شهرستان سوادکوه و در ایام تعطیل است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول