اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

سرمایه‌گذاری می‌تواند فسادانگیز باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصویب پرداخت پنج صدم درصد از مبلغ جذب سرمایه‌گذاری به مجموعه شهرداری شیراز گفت: سرمایه‌گذاری در مواقعی می‌تواند فسادانگیز باشد.

سرمایه‌گذاری می‌تواند فسادانگیز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید محسن معین بعدازظهر امروز در دویست و شصت و دومین جلسه شورای این شهر اظهار داشت: حضرت علی(ع) در جایی می‌فرمایند که از هر دری فقر وارد شود ایمان از در دیگر خارج می‌شود و در فرمایش دیگری ضمن تاکید بر فانی بودن حیات بیان می‌کنند به گونه‌ای زندگی کنید که گویی تا ابد جاودان هستید.

وی افزود: فرمایش امیرالمومنین(ع) ناظر بر این موضوع است که باید بر وجوه دنیایی زندگی نیز دقت داشت و اینکه آقای حق‌نگر بر پاداش معنوی کارکنان شهرداری در جذب سرمایه‌گذاری تاکید دارند، کفایت نمی‌کند.

این عضو شورا ادامه داد: زندگی دنیوی و معیشتی کارکنان شهرداری مانند تمام شهروندان باید در حد امکان تامین شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مشارکتی سرمایه‌گذاری شهرداری بحث جدیدی است که در یکی دو سال اخیر رونق گرفته است و از طرف دیگر فعالیت سرمایه‌گذاری می‌تواند فساد‌انگیز نیز باشد.

معین خاطرنشان کرد: شورای شهر به منظور پیشگیری از این مسائل و احتمال برخی پیشنهادات تصمیم گرفت پاداش ناچیز پنج صدم درصد از مبلغ جذب سرمایه‌گذاری را به تمام افراد و کارکنان یک منطقه شهرداری که سرمایه‌ای را به منطقه بیاورند، اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: این مبلغ بسته به میزان سرمایه‌گذاری متغیر است و در بین یک مجموعه کاری چند نفره تقسیم شده و باعث تشویق مدیران و کارکنان شهرداری به تلاش بیشتر در جذب سرمایه‌گذار می‌شود.

معین در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به کسب چند رتبه برتر کشوری جذب سرمایه‌گذاری توسط شهرداری شیراز خواستار اطلاع‌رسانی بهتر در این زمینه و زدودن برخی ابهامات شد.

زین‌العابدین عرب دیگر عضو شورای شهر نیز در سخنانی با اشاره به معرفی شدن شهرداری شیراز به عنوان الگوی برتر فروش اوراق مشارکت و رتبه چهارم کشوری، سرمایه‌گذاری خواستار تعامل بهتر و هماهنگ‌تر استانداری و شهرداری در ارتقای این موقعیت ممتاز استانی شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول