اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع گلزن صبای قم:

90 دقیقه حمله کردیم / هماهنگی بازیکنان جواب داد

خبرگزاری فارس: مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل گهر دورود فقط به دنبال برد و کسب سه امتیاز بودیم تا به تیم‌های بالانشین لیگ برتر و صدر جدول نزدیک شویم که با پیروزی در دیدار خانگی به این مهم دست یافتیم.

90 دقیقه حمله کردیم / هماهنگی بازیکنان جواب داد

رامین رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیروزی تیمش در بازی شب گذشته در برابر گهر دورود تصریح کرد: با توجه به روحیه بسیار خوب و آمادگی مطلوبی که بازیکنان از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داشتند، از هر نظر برای شکست گهر شهرداری دورود آماده بودیم و فقط برای بردن مقابل این تیم به میدان رفتیم. 

وی با اشاره به انگیزه بالای تیم فوتبال صبای قم برای پیروزی در این دیدار افزود: خوشبختانه ظرف روزهای گذشته تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ بودیم، بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط مطلوبی قرار داشتند و برای کسب سه امتیاز دیدار حساس با گهر شهرداری دورود در شرایط خوبی بودیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم که تیمش در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد تصریح کرد: شناخت خوبی از تیم گهر شهرداری دورود داشتیم چون بازی‌های قبل آنها را دیده بودیم، می‌خواستیم هم سه امتیاز را کسب کرده و هم بار دیگر بین مدعیان قرار بگیریم.

وی که زننده تنها گل صبای قم در این دیدار خانگی بود تصریح کرد: نکات لازم برای پیروزی در این دیدار را مربیان ما به بازیکنان گوشزد کرده‌ بود‌ند، ضمن اینکه پیروزی در خانه با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ و تلاش تمام بازیکنان تا آخرین لحظه مسابقه به دست آمد.

رضائیان با بیان اینکه صبای قم فوتبال خوب و بازی‌ هجومی ارائه کرد عنوان داشت: تیم ما بعد از نتایج خوبی که در بازی‌های چند هفته قبل کسب کرد، برای این دیدار انگیزه‌های زیادی داشت و در تمام لحظات بازی تلاش کردیم با کسب سه امتیاز این دیدار اختلاف خود را با تیم‌های بالانشین جدول به حداقل برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: در تمام لحظات این بازی با توجه به شناختی که از تیم فوتبال گهر شهرداری دورود داشتیم، با دقت و انگیزه‌ بازی کردیم و امیدوار بودیم در بازی با حریف سرسخت خود با استفاده از فرصت‌های خوب گلزنی، روزی موفق را پشت سر بگذاریم اما موقعیت‌های متعددی از دست رفت و خوشحالم از اینکه مزد اعتماد کادر فنی تیم را دادم.

وی تصریح کرد: اکنون تیم وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی دارد و در ادامه دیدارهای این فصل لیگ برتر، به ترتیب با تیم‌های نفت تهران، داماش گیلان و استقلال تهران بازی داریم که امیدوارم با ارائه بازی خوب و کسب نتایج مطلوب در ادامه باز‌ی‌های لیگ، موفق عمل کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد: مقابل گهر شهرداری دورود توانستیم در طول زمان‌های مسابقه با ارائه بازی منطقی، به نتیجه دلخواه دست یابیم و در بازی با نفت تهران هم روز جمعه این هفته پرقدرت و خوب بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول