اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود:

برابر صبا به حداقل امتیاز راضی بودیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود گفت: در دیدار خارج از خانه مقابل صبای قم به حداقل امتیاز راضی بودیم، اما آن را از دست دادیم.

برابر صبا به حداقل امتیاز راضی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا پورمند که در غیاب مهدی تارتار در میهمانی صبای قم هدایت تیم گهر شهرداری دورود را بر عهده داشت شنبه شب در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد تیمش اظهار کرد: جای تارتار خالی بود زیرا این مربی برای تیم گهر زحمات زیادی متحمل شده بود.

وی ادامه داد: واقعاً باید از تمام بازیکنان تیم گهر شهرداری دورود کمال تشکر را داشته باشم که با وجود اینکه سه نفر آنها از مصدومیت شدید رنج می‌بردند، در مقابل صبای قم جانانه بازی کرده و تا آخرین لحظه شانس کسب یک امتیاز را برای ما حفظ کرده بودند.

مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود افزود: بازیکنان ما این روزها مشکلات عدیده‌ای را تحمل می‌کنند، اما به خاطر علاقه و احترامی که برای مردم خوب لرستان قائل هستند، تمام موانع را از پیش رو برداشته و با تعصب در مقابل صبای قم بازی کردند.

وی یادآور شد: با توجه به داشته‌های خود برابر حریف پرقدرت پایاپای بازی کرده و به تیمی باختیم که نامش صبا است و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران یک تیم شناخته شده است.

پورمند تیم صبای قم را یک تیم پر مهره و توانمند دانست و تصریح کرد: من به لیست تیم صبا که نگاه می‌کردم می‌دیدم که صبا هر مهره‌ای که بخواهد می‌تواند جایگزین بازیکنان ترکیب اصلی خود کند، اما در تیم گهر شهرداری دورود چنین شرایطی وجود نداشت.

این مربی فوتبال اضافه کرد: ما در این دیدار می‌خواستیم ببریم یا اینکه حداقل با یک نتیجه مساوی قم را ترک کنیم، اما در نهایت این مهم رخ نداد تا برای دیدارهای آتی و روزهای باقی مانده با تلاش و تمرین بیشتر به دنبال جبران امتیازات از دست رفته باشیم.

مربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در خصوص دلایل مشکلات اخیر تیم گهر و قهر کردن مهدی تارتار سرمربی این تیم اذعان داشت: قول‌هایی به تارتار داده شده بود و به وی گفته بودند که خواسته‌هایش را تأمین می‌کنند، اما این مهم در زمان مقرر محقق نشد و او هم ترجیح داد تا اتفاق بدتری رخ داده، تیم را ترک کرده و به همکاری خود با تیم گهر پایان دهد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول