اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

حضور 9 بازیکن صبا در‌ هاله‌ای از ابهام

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در حالی به مصاف گهر دورود می‌رود که کادر فنی این تیم نسبت به استفاده از 9 بازیکن کلیدی صبا مردد است.

حضور 9 بازیکن صبا در‌ هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هشتمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی از جمعه شب آغاز شد که صبای قم در آستانه دیدار عصر شنبه مقابل گهر زاگرس دورود نگران مصدومیت 9 بازیکن کلیدی خود است.

یکی از مشکلاتی که از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و دیدار خانگی مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام قم، یحیی گل‌محمدی و همکارانش را دست به گریبان کرد، محدودیت‌های اجباری آنها در انتخاب ترکیب دلخواه به سبب مصدومیت ناگهانی بازیکنان این تیم بوده است.

صبا بعد از دو پیروزی درخشان مقابل تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته‌های اول و دوم، از هفته سوم تاکنون همواره با مشکل مصدومیت بازیکنان خود مواجه بوده و در هر دیدار حداقل سه یا چهار نفر از مهره‌های کلیدی خود را به اجبار در اختیار نداشته است.

گل‌محمدی در دیدار تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز، صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز که منجر به ناکامی این تیم در کسب پیروزی شده و تنها دو تساوی و دو امتیاز از 9 امتیاز ممکن در این سه بازی برایش به همراه داشته، همواره با بازیکنان مصدوم زیادی مواجه بوده است.

این مربی در آستانه دیدار حساس هفته هشتم لیگ برتر فوتبال نیز از این مشکل به دور نیست و باید در جدال با تیم رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی گهر زاگرس شهرداری دورود، با نگرانی از مصدومیت احتمالی 9 بازیکن اصلی، تیمش را ارج کرده و به میدان بفرستد.

محمدامین آرام‌طبع که از هفته دوم و بازی مقابل ذوب آهن آسیب دید همچنان غایب خواهد بود و محسن خلیلی که از ابتدای فصل معلوم نشد صبایی‌ها وقتی از مصدومیت این بازیکن خبر داشتند، چرا او را به خدمت گرفتند، هنوز شرایط مطلوبی برای بازی کردن ندارد، هر چند در دیدار دوستانه با صنعت آمل کمی بازی کرد.

از سوی دیگر مجید حیدری، محسن بیات، رامین رضائیان، مرتضی کاشی، اکبر صادقی، عبدالکریم اسلامی و مهدی بدرلو دیگر نفرات سرشناسی هستند که قطعا اگر در شرایط مطلوب آمادگی جسمانی باشند، جزو بازیکنان ترکیب اصلی صبای قم به شمار می‌روند اما اکنون گل‌محمدی باید برای انتخاب آنها نهایت دقت را کرده و کاملا دست به عصا حرکت کند تا مبادا مصدومیت آنها مضاعف شود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر زاگرس شهرداری دورود از هفته هشتم نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 و 35 دقیقه عصر شنبه 25 شهریور در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول