اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تداوم موج بیداری اسلامی در منطقه

رژیم جعلی صهیونیستی به پایان حیات خود نزدیک می‎شود

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی سپاه ناحیه لردگان گفت: با تداوم موج بیداری اسلامی در منطقه، رژیم جعلی صهیونیستی به پایان حیات خود نزدیک می‌شود و آینده از آن مسلمانان است.

رژیم جعلی صهیونیستی به پایان حیات خود نزدیک می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امرالله کمکی بعد از ظهر امروز در نشست سیاسی کارکنان سپاه ناحیه لردگان، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توطئه اسلام هراسی را برای خاموش کردن بیداری اسلامی طراحی کرده ولی باید بدانند این پروژه نیز بدون موفقیت به پایان راه خود رسیده است.

وی با اشاره به آیین زرتشت از زبان مغرضان، گفت: اگر چه آیین زرتشت دوران خود را گذرانیده اما امروزه دست‎های شیطانی همچون یهود و انگلیس مغرضانه از آن دم می‌زنند.

کمکی ادامه داد: مغرضان با بیان این مطلب، تمدن ایران باستان را به هخامنشی نسبت می‌دهند و اسلام را زیر سئوال می‌برند.

این هادی سیاسی با بیان اینکه اشراف یهود تبلیغ کردند که از زمان ورود اسلام به ایران، تمدن ایران از بین رفت، گفت: سیاست‎مداران انگلیس و یهودیان، تمدن قدیم ایران در زمان مادها و ایلامی‌ها را نادیده گرفته و آن را به هخامنشیان نسبت می‎دهند، این به آن معنا نیست که قصدشان تکریم ایران و تمدن هخامنشی باشد بلکه تمدن ایران را مدیون تمدن اشراف یهود می‌دانند.

وی در ادامه اهانت به اسلام و پیامبر اعظم(ص) را توطئه‎‌ای آمریکایی صهیونیستی برشمرد و گفت: رژیم جعلی اسرائیل برای تحریک شیطان بزرگ علیه اسلام عزیز دست به هر جنایتی می‌زند.

کمکی بر لزوم هوشیاری آحاد مردم بصیر تاکید و اظهار کرد: باید اهل بصیرت توطئه‌های دشمنان را شناسایی کرده و با قاطعیت با آنها مقابله کنند.

وی تصریح کرد: با بیداری اسلامی، رژیم جعلی صهیونیستی به پایان حیات خود نزدیک می‌شود و آینده از آن مسلمانان است.

کمکی بر لزوم اتحاد و همدلی مسلمانان اشاره کرد و گفت: با اتحاد و همدلی مسلمانان توطئه‎های استکباری یکی پس از دیگری محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول