اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از جشنواره تئاتر کمدی

نمایش‌نامه « پیش از صبحانه» اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: نخستین روز از جشنواره تئاتر کمدی با اجرای نمایشنامه‌خوانی «پیش از صبحانه» از ساعت 17:30 دقیقه آغاز می‌شود.

نمایش‌نامه « پیش از صبحانه» اجرا می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اجرای این نمایشنامه تک شخصیتی را مهسا کاظمی بر عهده دارد که داستان زنی است که با شوهرش صحبت می‌کند و عقده‌ای درونی خود را با وی در میان می‌گذارد که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

وی با بیان اینکه از ساعت 18.15 دقیقه تئاتر «پهلوان کچل و اژدها» به کارگردانی منصوره خلیلیان به صحنه می‌رود، گفت: این نمایش داستان پهلوان معرکه‌گیری است که از شهری به شهر دیگر سفر می‌کند.

مدیر تالار هنر اصفهان تصریح کرد: پهلوان به شهری می‌رسد که چشمه آن به علت آنکه سرچشمه را اژدهایی بسته، خشک شده است  و مردم از او برای مبارزه با اژدها کمک می‌طلبند که ابتدا نمی‌پذیرد اما در ادامه اتفاقاتی رخ می‌دهد که غرور پهلوان را در برمی‌گیرد و وی جای اژدها را می‌گیرد.

وی ادامه داد: از ساعت 18.15 دقیقه نیز تئاتر « نان در پیاده‌رو» در هنرسرای خورشید اجرا می‌شود که شخصیت اصلی داستان عاشق رشته روانشناسی است و دوست دارد به دانشگاه تهران برود.

بکتاشیان درباره ادامه داستان گفت: این فرد که از لحاظ اقتصادی دچار بحران است، به هر طریق شده به دانشگاه راه پیدا می‌کند و پس از فراغت از تحصیل به سبب آنکه شغلی ندارد به آموزش روانشناسی در خیابان می‌پردازد.

وی اضافه کرد: این نمایش در ساعت 20.30 دقیقه در هنرسرای خورشید بار دیگر اجرا می‌شود ضمن اینکه تکرار نمایشنامه خوانی و اجرای تئاتر « پهلوان کچل » نیز در ساعت 18.15 . 19.45 در تالار هنر برقرار است.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه سومین جشنواره نمایش‌های کمدی جمعه 31 شهریورماه ساعت  19 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جدول اجرای نمایش‌ها در تالار هنر و هنرسرای خورشید به سایت تالار هنر به نشانی  http://talarhonar-esf.blogfa.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول