اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان:

مناسب‌سازی تمام پیاده‌رو‌های اصفهان به 10 سال زمان نیازمند است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: زمان دقیقی برای استاندارد‌سازی پیاده‌روهای اصفهان نمی‌توان مشخص کرد، اما احتمالاً در 10 سال آینده تمام پیاده‌رو‌های اصفهان مناسب‌سازی می‌شوند.

مناسب‌سازی تمام پیاده‌رو‌های اصفهان به 10 سال زمان نیازمند است

علیرضا ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مناسب‌سازی از چند سال گذشته تاکنون در اصفهان دنبال شده است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز مبحث مناسب‌سازی در اصفهان به یک امر بدیهی تبدیل شده است و مسئولان اصفهانی به دنبال اجرای تمام فرایند‌های قانونی در راستای اجرای مباحث مرتبط با موضوع مناسب‌سازی هستند.

وی با تاکید بر اینکه هم‌چنین پیاده‌رو‌سازی نیز در اصفهان جزو بدیهیات قرار گرفته است، اضافه کرد: از این پس تمام پیاده‌رو‌های اصفهان استاندارد می‌شوند و مباحث مناسب‌سازی در زمینه پیاده‌رو‌های جدید‌الاحداث و پیاده‌رو‌های ترمیمی موجود در سطح مناطق 14‌ گانه اصفهان رعایت می‌شود.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان با بیان اینکه در سال‌های آتی تمام پیاده‌رو‌های موجود در اصفهان به خط هشدار و استاندارد‌های لازم مجهز می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر 800 کیلومترمربع پیاده‌رو در سطح مناطق 14‌ گانه اصفهان وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود 800 کیلومتر پیاده‌رو در اصفهان نمی‌توان زمان دقیقی را برای اصلاح، ترمیم و استاندارد‌سازی پیاده‌رو‌های اصفهان مشخص کرد اما به احتمال قوی حدود 10 سال آینده تمام پیاده‌رو‌های موجود در سطح شهر اصفهان مناسب‌سازی می‌شوند.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از پیاده‌رو‌های اصفهان تا پنج سال آینده نیز نیازی به مناسب‌سازی و ترمیم ندارند، تاکید کرد: به‌ عنوان مثال پیاده‌رو‌های چهارباغ عباسی اصفهان از جمله این پیاده‌رو‌ها هستند و در صورت اعلام نیازی از سوی معلولان این پیاده‌رو‌ها نیز از سوی مسئولان مناسب‌سازی می‌شوند.

وی افزود: پیاده‌رو‌سازی و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها در تمام مناطق 14‌ گانه اصفهان به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و امروز استانداردسازی و افزایش کیفیت پیاده‌رو‌ها مورد توجه مسئولان اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول