اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دانشجویان پیام نور اردبیل در اهانت به ساحت پیامبر

مدعی دروغین دموکراسی مأمن هتاکان شده است

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر نور و رحمت اعلام کردند که مدعی دروغین دموکراسی امروز مامن امن هتاکان به اسلام و مقدسات دینی شده است.

مدعی دروغین دموکراسی مأمن هتاکان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه دانشجویان که صبح امروز منتشر شد آمده است: بار دیگر رژیم صهیونیستی و امریکایی با عملی بسیار زشت و ناپسند دل مسلمانان عالم را به درد آورده و به اندوه فراوان مبتلا ساخته‌اند و با انتشار فیلمی در هتک حرمت آشکار به ساحت ملکوتی و پیامبر اعظم اسلام پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) آبروی نداشته خود را بیشتر و بیشتر به باد دادند که چنین شخصیت‌های والای انسانی از چنین شان و منزلتی برخوردار هستند که این هتک حرمت‌ها نه تنها ذره‌ای از شان و منزلت آنها کم نخواهد کرد بلکه عاملان و حامیان این هتک حرمت‌هاست که بی‌آبرو خواهند شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سوال اینجاست که امریکا و رژیم صهیونیستی چطور جرات نمی‌یابند که با این وقاحت به مقدسات مسلمانان توهین کنند و آیا حضور پررنگ مسلمانان در صحنه و اعتراض به این چنین عملی می‌تواند عاملی بر این باشد که دیگر این هتاکان به خود جرات توهین به مقدسات اسلامی را ندهند.

در قسمتی از این پیام تاکید شده است: هر بار که چنین اهانت‌هایی به مقدسات مسلمانان می‌شود امریکا اعلام می‌کند که در کشور ما آزادی بیان وجود دارد ولی ما توهین به مقدسات و ادیان را قبول نداریم و آن را تقبیح می‌کنیم؟ حال امریکا باید به این سوال پاسخگو باشد که اگر واقعا اینگونه اعمال را تقبیح می‌کند چرا کشورش مامن امنی به هتاکان به دین و مقدسات اسلامی است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بیانیه دانشجویان با طرح این سوال که چرا در این کشور روزی به مسلمانان اهانت می‌شود روز دیگر قرآن‌ها را می‌سوزانند و امروز نیز به پیامبر اعظم اسلام اهانت می‌کنند؟ آورده‌اند: اگر امریکا این اعمال را واقعا زشت می‌داند چرا اقدام عملی انجام نمی‌دهد آیا این اعمال آزادی بیان است؟ آیا توهین به مقدسات آزادی بیان است؟ چرا آزادی بیان در توهین به مقدسات اسلامی معنا پیدا می‌کند؟ چرا امریکا به توهین کنندگان به مقدسات اسلامی آزادی بیان می‌دهد ولی در این کشور کسی حق ندارد علیه رژیم صهیونیستی اظهارنظر کند؟ آیا آزادی بی‌قید و شرط و نامحدود چیزی جز مخالفت با آزادی واقعی نیست؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: موضوع اصلی این است که در این برهه حساس و تعیین‌کننده مسلمانان سراسر جهان باید در صحنه حاضر شده و نفرت و انزجار خود را از همه عاملان و حامیان این عمل زشت ابراز کنند و شایسته است مسلمانان بیایند و به این هتاکان چنان درسی بدهند که دیگر جرات و جسارت چنین هتک حرمت‌هایی را به خود ندهند.

این بیانیه می‌افزاید: باید چنان عکس‌العمل کوبنده‌ای نشان دهیم که تا ابد امریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر منحطان عالم جرات توهین به مقدسات ادیان به ویژه دین اسلام را به خود ندهند. مبادا از کنار این حادثه قبیح به آرامی عبور کرده و سکوت کنیم که امروز سکوت حقیقتا به معنای خیانت است و اگر امروز کسی در برابر این هتک حرمت به پیامبر (ص) سکوت کند گناهش کمتر از عاملان و حامیان این عمل قبیح نیست.

در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: دولت آمریکا ضمن عذرخواهی رسمی از مسلمانان جهان باید هر چه سریعتر مانع انتشار این فیلم موهن شده و عاملان آن را به دادگاه‌های صالحه تحویل دهد.

ما دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل همصدا با همه مسلمانان اوج نفرت و انزجار خود را از این عمل قبیح اعلام داشته و با قلبی مالامال از نفرت و کینه از عاملان این هتک حرمت سخن رهبر فرزانه انقلاب را بر زبان آورده و اعلام می‌کنیم متهم اول در این جنایت صهیونیزم و دولت امریکاست و عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آنها باید مجازات شوند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول