اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 2 رده سنی

برترین سوارکاران قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس:‌ پیکارهای سوارکاری قهرمانی استان قم در پایان رقابت مدعیان در دو رده سنی به کار خود پایان داد.

برترین سوارکاران قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت سوارکاری، رقابت‌های سوارکاری قهرمانی استان قم در حالی با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد که طی آن سوارکاران مدعی قهرمانی این مسابقات در دو رده سنی نونهالان ـ نوجوانان و رده سنی بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات کورس سوارکاری قهرمانی استان قم با شرکت برترین سوارکاران قم و همچنین با حضور میهمان‌هایی از سوارکاران شهرهای کاشان،‌ تهران و البرز در پیست سوارکاری شهر قنوات قم برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

در این پیکارها که با استقبال کم نظیر علاقمندان به رشته سوارکاری در حضور مسئولان شهر قنوات به شکلی زیبا و با شکوه برگزار شد، بیش از 40 سوارکار در مسافت‌های مشخص شده این پیست با یکدیگر رقابتی نزدیک را به نمایش گذاشتند.

البته سوارکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در دو بخش نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان با حضور مسئولان هیئت سوارکاری استان قم از سوارکاران برتر هر دو بخش تجلیل به عمل آمد.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان ـ نوجوانان، عنوان قهرمانی به علیرضا علیرضایی با اسب ملودی رسید، در حالی که در این رده سنی و در پایان رقابت نزدیک و تماشایی سوارکاران شرکت‌کننده این یلدان احمدزاده بود که با اسب صنم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

رقابت در رده سنی بزرگسالان پیکارهای سوارکاری قهرمانی استان قم، با قهرمانی اسب نیکسون به سوارکاری مازیار جمشیدخانی سوارکار مطرح شرکت کننده در این دوره از مسابقات همراه بود تا این سوارکار بر سکوی نخست قرار بگیرد.

در این بخش اسب فیوچر به سوارکاری امیر طیبی بعد از رقیب جدی خود عنوان دوم را از آن خود کرد و بدین ترتیب مسابقات قهرمانی استان قم با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و برترین‌ها با حضور مسئولان هیئت سوارکاری استان قم در حضور علاقمندان پرتعداد حاضر در پیست سوارکاری شهر قنوات قم تجلیل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول