اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری بم با 9 گل دلوار بوشهر را بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم پذیرای دلوار کشتی بوشهر بود که در پایان موفق شد با نتیجه 9 بر صفر بر میهمانش غلبه کند.

شهرداری بم با 9 گل دلوار بوشهر را بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم در ورزشگاه فجر دارالصابرین این شهر پذیرای دلوار کشتی بوشهر بود که در پایان موفق شد با نتیجه 9 بر صفر بر میهمانش غلبه کند.

برای شهرداری بم مریم رحیمی به تنهایی شش گل و سمانه‌چه، زهرا قنبری و نرگس کوهستانی هر کدام یک گل به ثمر رساندند و این دیدار پر گل بدون کارت زرد و قرمز دنبال شد.

سلطنت نوروزی داور بین‌المللی کشورمان به همراه دو کمکش منصوره سپاهی و سلما رضوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و الناز هادی‌زاده نیز داور چهارم و فرانک شهبازی به عنوان ناظر فدراسیون این دیدار را تا پایان زیر نظر داشتند.

در پایان این بازی زینب چوبین کاپیتان تیم بانوان بم از آمادگی کامل برای بازی‌های آسیایی خبر داد و به خبرنگار فارس در بم گفت: امسال باید با نتایج بهتر از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کنیم و این برد نیز نتیجه هماهنگی بازیکنان بود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول