اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

روسای هیئت‌های بسکتبال و انجمن‌های ورزشی استعفا کردند

خبرگزاری فارس: اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی اعلام کرد: روسای هیئت‌های بسکتبال و انجمن‌های ورزشی استعفا کردند که متعاقب آن سرپرستان این هیئت‌ها در استان معرفی شدند.

روسای هیئت‌های بسکتبال و انجمن‌های ورزشی استعفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی به دنبال استعفای شهرام ابراهیمی رئیس پیشین هیئت بسکتبال و جعفر امانی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی سرپرست‌های جدید هیئت‌ها انتخاب شدند.

بر همین اساس پس از بررسی‌های فراوان با استعفای روسای هیئت‌های بسکتبال و انجمن‌های ورزشی استان از سوی فدراسیون‌های مربوطه موافقت به عمل آمد و طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای برای هدایت این هیئت‌ها سرپرستانی تعیین شدند.

به گزارش فارس مهدی غفوریان به عنوان سرپرست هیئت بسکتبال و محمدرضا موفق به عنوان سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌شمالی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت انتخاب شدند.

طی ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی از تغییرات در هیئت‌ها از سوی معاون توسعه امور ورزش استان به گوش می‌رسید که به نظر می‌رسد این تغییرات بی‌ارتباط با صحبت‌های اخیر سید احمد وکیلی در محافل ورزشی نیست.

خراسان‌شمالی هم‌اکنون 45 هیئت ورزشی فعال دارد.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول