اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از نماز جمعه سمنان انجام شد

راهپیمایی مردم سمنان در محکومیت فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: راهپیمایی مردم نقاط مختلف استان سمنان در محکومیت فیلم موهن آمریکایی پس از نماز جمعه برگزار شد.

راهپیمایی مردم سمنان در محکومیت فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مردم شهرستان‏های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی و آرادان همراه با مردم دیگر شهرهای ایران اسلامی بعد از نماز جمعه، اعتراض خود را به انتشار فیلم موهن آمریکایی و صهیونیستی اعلام کردند.

مردم شهرها و روستاهای استان سمنان در محکومیت تولید این فیلم موهن درباره پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی کردند و از همه مسلمانان جهان خواستند تا مجازات عاملان تهیه، تولید و تکثیر این فیلم را در سرلوحه برنامه‏های خود قرار دهند.

راهپیمایان نمازگزار استان سمنان و مردم غیور و مسلمان این استان در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی که علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) ساخته شده است، امروز به خیابان‏ها آمدند و فریادهای خود را پس از تکبیرهای کوبنده در نماز جمعه بر سر غربی‏ها کشیدند.

به گزارش فارس، در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)، ملت بزرگ ایران اسلامی پشت صحنه این حرکت را سیاست‌های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و خواستار مجازات عاملان آن شدند.

مردم استان سمنان در محکومیت اهانت اخیر انجام شده به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، با حضور پرشور و انقلابی در تظاهرات سراسری، امروز را به روز اعلام خشم و نفرت خود علیه این اقدام وقیحانه تبدیل کردند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول