اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

ری نقش موثری در تربیت نیروی انسانی برجسته دارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ری نقش موثری در تربیت نیروی انسانی و به کارگیری آنها در سطوح مدیریتی و پست‌های کلیدی و حساس دارد.

ری نقش موثری در تربیت نیروی انسانی برجسته دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری ری، با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری، جانشین سپاه حضرت سید الشهدا (ع) تهران و فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از مسئولان و فرماندهان بسیج مراسم تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید حوزه بسیج ادارات شهرستان ری برگزار و ضمن تقدیر از فعالیت‌های سعید اصلانی، ایرج اسدی به‌عنوان فرمانده جدید بسیج حوزه ادارات شهرستان ری معرفی شد.

امیرحسین باقر نژاد در این جلسه در سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از میزبانی چنین مراسمی و بیان خاطراتی از دوران حضور در جبهه و بسیجیان آن دوران گفت: در طی مدت زمان خدمت به عنوان فرماندار در شهرستان ری سعی کردم ارتباط خوبی با پایگاه‌های بسیج در شهرستان برقرار کنیم و بنده قدر یک یک روزهایی را در این سمت انجام وظیفه می‌کنم را می‌دانم.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان ری و دو هدیه رئیس جمهور به اهالی ری در مورد بحث استقلال مدیریت خدمات شهری تهران از ری تصریح کرد: با وجود تمام خدمات و دستاوردهایی که شهرستان ری داشته است، از سال 43 که نهضت امام شروع شد تا سال 57 و در دوران دفاع مقدس از اعزام نیرو به جبهه‌ها تا تجهیز و ساماندهی تیپ 63 خاتم، تامین نیروی لشگر 10 و لشگر 27 و واحدهای رزمی مهندسی و رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام و اهالی ری و تقدیم هزاران شهید به نظام و انقلاب‌، اگر چشمانمان را ببندیم و تمام این دستاوردها و خدمات مردم ری را نادیده بگیریم، یک چیز را نمی‌توان نادیده گرفت و آن تربیت نیروی انسانی و به کارگیری آنها در سطوح مدیریتی و پست‌های کلیدی و حساس است.

وی در ادامه افزود: اگر شهرری فقط این یک کار را کرده باشد و نیروهای متعهد را تقدیم دستگاه‌ها و نهادهای نظامی کرده باشد نقش شهرری در کارهای اجرایی کشور یک نقش بی‌بدیل است.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در مدت خدمت تمام تلاشمان را کردیم که در بخش‌هایی که در تربیت نیروهای مدافع نظام و انقلاب موثرند بیشتر ارتباط برقرار کنیم، اظهار داشت: خود بنده تولید همین مسیر و راه هستم و می‌دانم اگر این حوزه تقویت شود به همین میزان در مسیر صیانت از راه و مسیر ولایت فقیه حرکت خواهیم کرد و توجه به کسانی که در پایگاه‌های بسیج زیر همین خیمه جمع می‌شوند یک رسالت است.

معاون استاندار اضافه کرد: بر خود تکلیف می‌دانم به حرمت خون شهدا و حفظ ارزش‌های خون شهدا و صیانت انقلاب اسلامی ایران برای بسیج هر کاری که می‌توانم انجام دهم و همان طور که در زمان فرماندهی سرهنگ سالم با تمام توان همکاری می‌کردیم الان هم اعلام می‌کنم آماده هر گونه همکاری با بسیجیان عزیز هستم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری با شکوه اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و نتایج آن گفت: نفس تشکیل اجلاس در تهران یک برگ برنده بود که آن را دنیا پذیرفت. 

باقرنژاد بیان داشت:  قطعا نفس حضور بسیج هم شاید مهم‌تر باشد از اینکه چه ماموریت‌هایی را ایفا می‌کند و فرهنگ بسیج فرهنگ خدمت است و این بینش را و این نگاه را باید به بدنه محل کار و فعالیتمان تزریق کنیم، که بسیجی یعنی خدمت‌گذار و خدمت‌گذار بی‌منت.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین ضمن اعلام خسته نباشید و خداقوت به سعید اصلانی فرمانده سابق حوزه بسیج ادارات و آرزوی موفقیت برای ماموریت‌های بعدی با اهدای لوح از وی تقدیر کرد و به ایرج اسدی خیر مقدم گفت و آمادگی خود را برای همکاری و تعامل بیشتر با حوزه بسیج ادارات اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه فرمانده جدید بسیج حوزه ادارات شهرستان ری حکم ماموریت خود را از دست سرهنگ بوربور دریافت کرد. 

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول