اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرامون نمایشگاه تخصصی اوقات فراغت

نخستین نشست مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: از سوی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نخستین نشست مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی پیرامون نمایشگاه تخصصی اوقات فراغت صبح امروز در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

نخستین نشست مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدولی طاهری مسئول روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه اوقات فراغت در این جلسه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در نمایشگاه اوقات فراغت استان منوط به مشارکت فعال تمام دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی است.

وی میزان مشارکت و فعالیت دستگاههای اجرایی مختلف را از شاخصه‌های مدنظر استانداری خراسان رضوی در ارزیابی نهادهای دولتی استان عنوان کرد.

طاهری با بیان اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در سطح کشور در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با اطلاع رسانی همه جانبه و برپایی نمایشگاه مذکور به بهترین شکل ممکن، این طرح به عنوان الگویی برای سایر استانها معرفی شود.

وی درخواست کرد: همه نهادهای شرکت کننده در این طرح، خدمات، آموزش مهارت‌های خاص دستگاه متبوع و هرگونه برنامه موردنظر خود را به منظور برنامه‌ریزی مناسب اعلام کنند.

مسئول روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه اوقات فراغت از در نظر گرفتن سالنی ویژه بانوان و کودکان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در نظر است پایگاه مشاوره‌ای مستقر و همچنین ویژه نامه‌ای به صورت تخصصی در طول برگزاری نمایشگاه مذکور برای این افراد منتشر شود.

طاهری با اشاره به برپایی این نمایشگاه با عنوان رنگین کمان لحظه‌ها در هفته ابتدایی آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان و دانشجویان است تا تغییر ذهنیتی برای خانواده‌ها ایجاد شود که اوقات فراغت مختص فصل تابستان نیست.

وی ارائه کارت فراغت الکترونیکی به بازدیدکنندگان را از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده در طول برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: فرد با شارژ کارت مذکور می‌تواند از خدمات هیئت‌های ورزشی و نهادهای اجرایی استان پس از اتمام نمایشگاه فراغت بهره‌مند شود.

دومین نشست دیگر مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی پیرامون نمایشگاه تخصصی اوقات فراغت روز شنبه 25 شهریور ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول