اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آران و بیدگل خبر داد:

افزایش 70 درصدی کشفیات موادمخدر در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آران و بیدگل از افزایش 70 درصدی کشفیات موادمخدر در این شهرستان طی سال‌جاری در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته خبر داد.

افزایش 70 درصدی کشفیات موادمخدر در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران میزان کشفیات موادمخدر در آران و بیدگل را طی سال‌جاری تاکنون بیش از 85 کیلوگرم ذکر کرد و اظهار داشت: در این زمینه 265 خرده‌فروش دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش آمار سرقت موتور در آران و بیدگل افزود: این امر موجب شد تا پیگیری و تلاش نیروهای پلیس در این خصوص افزایش یابد که با تحقیقات محلی و پیگیری مستمر یک سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل تصریح کرد: این سارق در منزل خود لپ‌تاپ و کیف‌های حاوی پول و مقداری اشیای مسروقه نگهداری می‌کرد که نیمی از آن را از شهرستان کاشان و نیم دیگر را از آران و بیدگل سرقت کرده بود که در مجموع از این سارق 48 فقره سرقت کشف و با پرونده قضایی راهی زندان شد.

بابایی در ادامه علت افزایش 10 درصدی تصادفات در سال‌جاری را افزایش جمعیت، افزایش گواهینامه و وسایل نقلیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این آمار تصادفات بیشتر برای افراد زیر سن قانونی موتورسوار بوده که آمار جرایم در این خصوص را نیز بالا برده است.

بابایی مردم را سکاندار حکومت اسلامی خواند و با تأکید بر اهمیت مشارکت آنان در امنیت اجتماعی و اخلاقی عنوان کرد: درصورتی که مردم همکاری خود را با نیروی انتظامی در مواردی چون توجه به اموال شخصی و ممانعت از استفاده افراد زیر سن قانونی از وسایل نقلیه به ویژه موتور سیکلت، افزایش دهند آمار جرایم در شهرستان آران و بیدگل کاهش بسیاری می‌یابد.

وی از شهرستان آران و بیدگل با توجه به مذهبی بودن این خطه به عنوان خطه‌ای با امنیت بالا یاد کرد و عنوان داشت: در این شهرستان در خصوص ناهنجاری‌های اخلاقی هیچ گونه موردی نبوده و در امنیت اجتماعی نیز اتفاقات کلان رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول