اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

نتایج کاروان ورزشی ایران در المپیک و پارالمپیک لندن بی‌سابقه بود

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان نتایج به دست آمده کاروان ورزشی ایران در مسابقات المپیک و پارالمپیک لندن در طول تاریخ کشور را بی‌سابقه خواند و گفت: کسب این نتایج نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در انزوا قرار نمی‌گیرد.

نتایج کاروان ورزشی ایران در المپیک و پارالمپیک لندن بی‌سابقه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌ رضوی، محمد عباسی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: کسب نتایج با ارزش کاروان ورزشی ایران در مسابقات المپیک و پارالمپیک لندن نشان داد که توانمندی‌های کشور بسیار بالاتر از وضعیت کنونی است.

وزیر ورزش و جوانان به ارتقای رتبه ایران از 51 به 17 در مسابقات المپیک 2012 نسبت به المپیک 2008 اشاره کرد و گفت: قهرمانان ایران اسلامی 9 بار در رقابت نهایی مسابقات المپیک قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اخلاقی بودن کاروان ورزش پارالمپیک ایران، گفت: این موضوع سبب تبریک مقام معظم رهبری به این کاروان شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به راهیابی تیم والیبال ایران به مسابقات لیگ جهانی عنوان کرد: این راهیابی سبب می‌شود 12 قدرت جهان در ایران مسابقه بدهند.

عباسی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، ادامه داد: امروزه با توجه به ابزارهایی نظیر اینترنت، مرزها معنی و مفهوم ندارد و باید با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم با جدیت به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج مکتب اسلامی در کشور بپردازیم.

وی با بیان اینکه راهکارهای متعددی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن وجود دارد، اضافه کرد: بحث ورزش یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وزیر ورزش و جوانان به ماموریت‌های وزارت ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: باید با استفاده از این ماموریت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان کشور نسبت به تعیین اهداف وزارتخانه توجه جدی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه باید در همه مسائل از زندگی ائمه اطهار (ع) الگو بگیریم، گفت: الگوگیری از زندگی ائمه اطهار انسان را به سعادت دنیا و آخرت نزدیک می‌کند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول